Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

D-Link Technology Trend

  • Internetowi radiosłuchacze bardziej wymagający

    W Polsce jest już 3,2 mln osób, które słuchają radia w internecie. 40% tych osób słucha rozgłośni typowo internetowych, głównie z powodu mniejszej ilości reklam oraz doboru muzyki – wynika z badania RadioNet D-Link Technology Trend wykonanego przez Millward Brown SMG/KRC. Wyniki badań pokazują radio internetowe jako dość popularne, co kontrastuje z krytykowanymi przez GG Network danymi PBI.  więcej
    12-02-2010, 13:23, Marcin Maj, Technologie
  • W kryzysie Polacy kupowali sprzęt


    ©istockphoto.com/Lastsax
    Odgrzewane świąteczne filmy wielu Polaków obejrzy na telewizorach HD/HD Ready. Więcej osób obejrzy też zdjęcia z Wigilii na laptopach i wyśle je do znajomych dzięki internetowi od operatora komórkowego. Kryzysowy rok okazał się dobry dla zakupów sprzętu – wynika z badania D-Link Technology Trend.  więcej
    23-12-2009, 12:35, Marcin Maj, Pieniądze
  • E-hazard nie taki ważny dla Polaków


    © coreay / istockphoto.com
    Tylko 5% polskich internautów skorzystało z usług hazardowych w internecie w 2009 roku – tak wynika z badań D-Link Technology Trend. Rodzi się więc ciekawe pytanie: czy pośpiech przy wprowadzaniu przepisów związanych z Rejestrem Stron i Usług Niedozwolonych rzeczywiście jest uzasadniony?  więcej
    04-12-2009, 12:08, Marcin Maj, Lifestyle
  • Polacy wolą swoje własne społecznościówki


    © weim - fotolia.com
    Zagraniczne portale społecznościowe ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich internautów. Większość z nas nawet nie wie o istnieniu takich serwisów, jak Facebook, Bebo czy MySpace - twierdzą analitycy, którzy opracowali najnowsze wyniki D-Link Technology Trend. Z ich danych wynika ponadto, że w Polsce zjawisko mikroblogowania prawie nie istnieje.  więcej
    29-07-2009, 17:20, Krzysztof Gontarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)