Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • gnom
    m
    Użytkownik DI gnom (128)

    Wgrywam oryginalny
    O ile natura usterki pozwoli Ci na to. Poza tym były doniesienia o blokowaniu telefonów po JB na AppStore, więc to nie tylko problem gwarancji.

    uważam, że jestem fer
    Ja też tak uważam. Ale to nie ze mną zawierałeś umowę, tylko z Apple, a oni twierdzą, że nie jesteś fair.

    Wszystko się zawiesza
    Nie u mnie. Poza tym tam wcale nie było mowy o odpalaniu bardzo wielu aplikacji, wystarczyło na przykład Safari.

    też by się zagrzał
    U mnie nic się nie grzeje. Może dlatego, że producent nie zapomniał, że projektuje TELEFON.

    Jednak jak dla mnie do takich akcji też powinnien być używany dedykowany sprzęt.

    Uważasz tak dlatego, że Twój iPhone się jako nawigacja nie sprawdza. Gdybym ja mógł nawigować tylko przez trzy godziny, to też bym tak uważał. Ale mam podczas jazdy stały podgląd mapy + "komputer pokładowy", a w nim pełną informację na temat prędkości (max, avg (full/auto)), czas jazdy, czas wycieczki, wysokości, przyspieszenia... zresztą - tu masz screeny. No i precyzja do 3m. Co więcej mogłoby mi dać dedykowane urządzenie?

    Mnie przez cały czas właśnie o to chodzi, że iPhone/iPad, to mogłyby być poważne urządzenia, a nie tylko takie zabawki do spontona, ale producent zadecydował inaczej. No bo jaki próg technologiczny uniemożliwia instalację dowolnych appsów? Co stoi na przeszkodzie, by móc do ajfona podłączyć GPS przez BT, albo wpiąć iPada do peceta jako tabliczkę rysunkową? Nic, oprócz polityki firmy.

    myślisz, że Apple to zauważy
    Ale widziałeś sondę obok artykułu? :)

    15-03-2010, 20:32

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • narkoman
    m
    Użytkownik DI narkoman (138)

    Blokowanie telefonów - podobno zablokowali telefony, które brały aktywny udział w tworzeniu softu do "łamania"

    Oni twierdzą - a co mnie to? ;-)

    U mnie też się nic nie zawiesza - Safri mam 90% czasu w tle, czasem jakąś gierkę tam wrzucę, żeby szybko na smsa odpisać. Nie zauważyłem, żeby to wpłynęło na czas działania.

    Odpal wszystko co się da to się zagrzeje, chyba, że ma nieograniczone zasoby. No i ajfon ma jednak dość mocny procek.

    No to gratuluję sprzętu, moja samochodowa navi działa na baterii do 3h tylko... masz niesamowitą baterię tam widać :-)

    Masz rację, stoi na przeszkodzie wymysł ludzi w Apple - no ale ta firma tak ma przecież, oni tak uważają i tak będzie. Mi te ograniczenia nie przeszkadzają (mam zapewne inne potrzeby niż Ty), iPhone złamany, upiększony, zrobiony tak jakbym chciał. Jak mi będą robić pod górkę to zacznę się martwić.

    Sondę widzę... ale iPad i tak będzie hitem, nie u nas, to w USA. O iPhone też tak mówili i co teraz jest? Nasz kraj dla Apple to dziura, która nie warto się zajmować. Wystarczy zobaczyć skalę tego zjawiska przez AppStore u nas - 12 zakupów i palikacja w top 10. w Usa 12000x kupiona i do top100 ledwo wchodzi.

    15-03-2010, 20:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gnom
    m
    Użytkownik DI gnom (128)

    telefony, które brały aktywny udział
    Skoro blokowali te, to mogą wszystkie.

    a co mnie to? ;-)
    Nie moja sprawa ;-)

    U mnie też się nic nie zawiesza
    Again: u Ciebie. Inni zgłaszają problemy. To powinno wystarczyć, by ostudzić Twój entuzjazm z początku naszej rozmowy (genialny, działa perfekcyjnie).

    do 3h tylko
    Właśnie dlatego, że to samochodowa navi - czyli producent zakładał, że normalna praca jest na zasilaniu z zapalniczki. Ja używam tego odbiornika, który może nieustannie nawigować przez 25h, w stand-by wytrzymuje ok. tygodnia. Te osiągi ładnie się pokrywają z możliwościami telefonu, więc oba urządzenia rozładowują się jednocześnie i to jest bardzo ważne, gdy się chcesz poszwendać po bezdrożach.

    no ale ta firma tak ma przecież
    Nie mam więcej zarzutów. Ale dla mnie to wystarczy, by się od niej trzymać z daleka :)

    iPad i tak będzie hitem
    To żaden argument. Łindołz też jest hitem sprzedaży. Zamienisz się?

    A ta sonda mówi ważną rzecz - to jest serwis o tematyce IT, jego czytelnicy generalnie iPada nie chcą. Podejrzewam, że ta sama sonda na stronie Bravo byłaby odwrócona. Jobbs musi brać pod uwagę, kto jest jego targetem.

    15-03-2010, 21:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • narkoman
    m
    Użytkownik DI narkoman (138)

    Skoro blokowali te, to mogą wszystkie.
    Fakt, jak pisałem, zrobią mi pod górkę, to pomyślę nad konkurencją...

    Again: u Ciebie. Inni zgłaszają problemy.
    Znajdź mi sprzęt, oprogramowanie z którym nikt nigdy nie miał żadnego problemu.

    No ale to już jest dedykowane urządzenie... z GPS wbudowanym w tel pewnie też krócej byś pociągnął. Fakt z ajfonem tego nie uzyjesz, tu masz rację, ograniczenie.

    Ale dla mnie to wystarczy, by się od niej trzymać z daleka :)
    Póki mogę dotykające mnie problemy i modyfikacje zrobić, nie mam problemu, jak będzie pod górkę - jak wyżej, konkurencją się zainteresuje. Zresztą po ponad 2 latach z ajfonem nęci mnie coś nowego- Nexus One... kusi kusi...

    Łindołza nigdy więcej! hehehe

    Co do przyszłości iPada.. musimy poczekać rok i się okaże, co z tego wyjdzie.

    16-03-2010, 11:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gnom
    m
    Użytkownik DI gnom (128)

    Znajdź mi
    Nie muszę. Wystarczy, że zweryfikowałem "genialność" i "perfekcję" :) Gdybyś napisał, że Backgrounder to stosunkowo nieuciążliwy sposób ominięcia problemu, to bym się nie czepił.

    ale to już jest dedykowane urządzenie
    To jest dedykowane urządzenie. Mój zestaw to zwykły telefon + uniwersalny odbiornik GPS + opensource'owy soft + publikowane w necie darmowe mapy. Trochę to wszystko wymaga zabawy, ale zwraca się z nawiązką, gdy już jesteś w krzakach i masz możliwość sprawdzenia, kiedy dokładnie i w którym kierunku te cholerne chaszcze się kończą :) Nie znam innej aplikacji, która by to umożliwiała bez konieczności łączenia z netem.

    musimy poczekać rok
    z oceną sprzedaży, nic nas jednak nie wstrzymuje przed merytoryczną oceną samego urządzenia.

    Z naszej rozmowy wynikają chyba wspólne wnioski - obaj się zgadzamy, że sprzęt z jabłkiem na obudowie, jest co najmniej dobry i że Apple go umyślnie psuje, wprowadzając podyktowane względami marketingowymi programowe ograniczenia. Jednym to przeszkadza, innym nie.

    16-03-2010, 12:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • narkoman
    m
    Użytkownik DI narkoman (138)

    Nie muszę. Wystarczy, że zwery...
    No ja mówiłem generalnie o sobie, a to, że inni maja problemy z tym, nie mój problem :-)

    ale to już jest dedykowane urządzenie
    Jakbym miał takie specyficzne potrzeby jak Ty z nawigacją, to też bym pewnie szukał czegoś innego, takiego zestawu, dedyka czy coś innego...

    z oceną sprzedaży, nic..
    ależ oczywiście, że możemy pogadać o urządzeniu :-) Chociaż jak widać, zdania są drastycznie różne.

    Z naszej rozmowy wynikają ch...
    Umyślnie czy nieumyślnie (hehe), nazwijmy to ideologią, wizją kogoś tam i tyle. Robią jak robią i dokładnie jak piszesz, mi to pasuje bo to co mi przeszkadzało pozmieniałem, a dla Ciebie już nie ma takiej możliwości... Kwestia upodobań, wymagań, potrzeb, gustu... Stąd pewnie jedni nienawidzą iPhone a inni go ubóstwiają.

    Temat chyba wykończyliśmy i doszliśmy do jakiegoś konsensusu, dzięki za fajna rozmowę i pozdrawiam :-)

    16-03-2010, 14:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gnom
    m
    Użytkownik DI gnom (128)

    a dla Ciebie już nie ma takiej możliwości
    Nie chodzi o możliwość poradzenia sobie z zacrappionym softem, tylko o wpływ konsumenta na firmę. Zobacz, jak się użerają ci, co se kupili Xboksa, nakombinowali się zakładając nielegalne konta, a teraz płaczą, że się Microsoft na nich wypiął i nie chce im Xbox LIVE w Polsce udostępnić. A ja się pytam, czemu się M$ miał nie wypiąć, skoro jelenie i tak kupili niepełnowartościowy towar?

    Z drugiej strony przypomnij sobie, jak Sony podwinęło pod siebie ogon, gdy konsumenci zaprotestowali przeciwko zacrappianiu płyt z muzyką. Zobacz, jak w ogóle ewoluowało podejście do DRM. Gdyby się konsumenci nie postawili, dziś mógłbyś legalnie słuchać muzyki tylko w ściśle określonych przez wydawce warunkach czasoprzestrzennych :D

    Dzięki i wzajemnie pozdrawiam :)

    16-03-2010, 17:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • narkoman
    m
    Użytkownik DI narkoman (138)

    Nie chodzi o możliwość poradzen
    Też mam Xboxa, też mam konto założone w USA, też mam wykupiony abonament na USA... i nie narzekam, gram online, wszystko działa. Mi tam generalnie więcej nie potrzeba.

    Z drugiej strony przypomnij sobie, jak Sony p
    Fakt, ale Apple chyba aż tak życia nie utrudnia żeby robić protesty. Większość uzytkowników jest zadowolona przecież. A z DRM to nikt nie był bo tylko to wnerwiało... a generalnie żadnej alternatywy nie było nawet...

    17-03-2010, 08:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy