Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~zenobiusz

    czy tylko ja widzę gwałtowny spadek jakości artykułów na DI ?

    już po samym tytule widze że będzie to "pożywka dla mas"
    ot, ktoś wyczaił jakąś petycję gdzie przewinęło się słowo p2p parę razy i już hurra podpisujemy petycję...
    Poziom merytoryczny i obeznanie w temacie oceniam na 2 klasę gimnazjum, i to pierwsze półrocze..

    geez, przecież tu nie chodzi tylko p p2p i samo p2p nie jest największym problemem jeśli chodzi o proponowane przez żabojadów zmiany i zdecydowanie najmniej problematyczne.

    Wiem, że 98,5% osób które tą petycję podpiszą zrobią to tylko z powodu tego że sami pobierają nielegalne treści przez p2p i tylko dlatego, ale aż tak im na przeciw nie trzeba wychodzić, litości.

    18-11-2008, 14:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • mkmkmk
    m
    Użytkownik DI mkmkmk (9)

    artykuł brzmi jak łańcuszek a`la gadu gadu

    18-11-2008, 14:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • LukasS
    m
    Użytkownik DI LukasS (13)
    [w odpowiedzi dla: ~zenobiusz]

    Czy ty umiesz czytać? Przecież jasno jest napisane na stronie ISOC Polska: „Zachęcamy do podpisania petycji w sprawie blokady P2P”. To jest konkretnie petycja w sprawie już wcześniej omawianego prawa trzech ostrzeżeń, które dotyczy wyłącznie sieci p2p.

    18-11-2008, 14:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~borsuk

    @zenobiusz
    masz racje, ze DI preparuje tytuly w taki sposob, aby byly intrygujace, co nie wychodzi na dobre artykulom. zgadza sie tez, ze samo P2P nie jest problemem.
    dziwi tylko twoja pewnosc co do skali demoralizacji spoleczenstwa - 98,5%, skad ta liczba?
    Fragment ksiazki Lawrence'a Lessiga - Wolna kultura:
    "Tutaj i wszedzie indziej twórcy tworza dziela wykorzystujac uprzednia
    twórczosc, która ich obecnie otacza. Ta twórcza praca zawsze i wszedzie
    przebiega przynajmniej czesciowo bez zgody i towarzyszacego jej
    wynagrodzenia dla twórcy oryginalnego dziela. Zadne spoleczenstwo,
    wolne lub kontrolowane, nigdy nie uwazalo, ze nalezy oplacac kazde
    uzycie czy tez za kazdym razem oczekiwac zgody na twórczosc w stylu
    Walta Disneya [totalne plagiaty - moj przypis]. W zamian kazde spoleczenstwo pozostawilo wolny dostep do pewnej czesci kultury. Spoleczenstwa wolne robia to zapewne
    chetniej niz zniewolone, ale wszystkie czynia to do pewnego stopnia".

    18-11-2008, 15:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~borsuk

    sam fakt uzycia przeze mnie fragmentu czyjejs ksiazki jest wyrazem wolnej kultury, ktora popieram. wara prawnikom do tego!

    18-11-2008, 16:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ja1

    A potem taką petycję bierzemy > Crtl + P > znajdujemy adresiki> "Dzieńdobry, komenda miejsca policji, mamy nakaz przeszukania"

    18-11-2008, 16:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~anonim

    hahaha bo p2p to 10% pobieranego w polsce pirackiego oprogramowania ( filmy, gry itd)
    1 sposób na zablokowanie piractwa w polsce który zrobi więcej niż te wszystkie ich pomysły. Po prostu tp i inni polscy sprzedawcy łącza internetowego blokują serwery rapidshare oraz megaupload ;] ponieważ 98% tam oprogramowania to pirackie uploadowane by nabijać sobie punkty.

    18-11-2008, 17:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • matips
    m
    Użytkownik DI matips (155)

    Sarkozy wbija sobie nóż w plecy, zrazi do siebie wielu francuskich internautów.

    18-11-2008, 17:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~NDyA
    [w odpowiedzi dla: ~anonim]

    Hmm, tak ...

    Ponieważ rapidshare i megaupload jest używany TEŻ do piractwa to trzeba je zablokować?

    Generalnie rs i mu używam do umieszczania w necie zdjęć i filmów dla rodziny. Jest to prosty sposób na rozprowadzenie stosunkowo dużych plików przy słabym łączu. Myślę, że wiele osób robi podobnie, co czyni pomysł blokowania tych serwisów bezzasadnym.

    Zawsze znajdą się osoby, które będą korzystać z pewnych serwisów w sposób niezgodny z prawem. Jednak blokowanie takich serwisów nie jest żadnym rozwiązaniem.

    18-11-2008, 18:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marcin Maj
    [w odpowiedzi dla: ~zenobiusz]

    Fajnie jest sobie pisać o "pożywkach dla mas" i zarzucać komuś "znajomość tematy na poziomie gimnazjum"... natomiast proszę zauważyć, że DI tylko informuje o petycji. Skoro ta petycja tak spłyca temat, prosze zgłosić swoje uwagi do ISOC Polska.

    oczywiście problem jest bardziej skomplikowany. Generalnie w debacie publicznej w Polsce mało się mówi na temat skomplikowanych relacji prawo-społeczeństwo informacyjne.

    Rzecz jednak w tym, że kiedy zaczyna się o tym mówić w sposób pełny, wyczerpujący, to wszyscy zaczynają ziewać. Tymczasem politycy, którzy wydają w tych sprawach decyzje, również ziewają, ale głosując działają dość prosto - realizują interesy polityczne. Nie kierują się kwestiami merytorycznymi.

    Dlatego potrzebne są takie newsowe teksty i takie petycje.

    Co do "gimnazujum" - Pan właśnie ma taki styl dyskusji jak gimnazjaliści. Na wstępie komentarza zarzuty pod kątem DI i petycji... ale co poza tym? Niewiele. Tylko zabieranie głosu z tak lubianej przez wszystkich dyletantów pozycji autorytetu.

    18-11-2008, 18:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jaa

    ja sie nie podpisze bo nie jestem zlodziejem.

    18-11-2008, 22:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • marx
    m
    Użytkownik DI marx (537)

    w internecie to wogóle pornorafia, pedofilia, piractwo wszelkich dóbr, oszustwa internetowe, wykradanie nr kont (phishing) , piaskownica dla wszelkiej maści zboczeńców i dewiantów, poradniki dla terrorystów, narzędzie w rękach hackerów którzy przeprowadzają ataki dos na rządowe instytucje.
    można by jeszcze sporo wymieniać.

    Zlikwidować internet !!!
    Stworzyć specjalne organy wydające zezwolenia na przydzielenie adresu www, zwykli obywatele nie muszą mieć swoich stron internetowych.
    Rozszerzyć mechanizm DRM , TCP , TPM ,TC zintegrowac je z systemem operacyjnym (już jest - VIsta) i sprzętem (na wielu płytach gł są już chipy TPM) zintegrować to z rządowymi serwerami - i będzie wiadomo co sobie szaraczki kobinują, już nie podskoczą złodziejaszki.
    Potem wszczepić z ustawy, każdemu chip RfID i zintegrować go z tym systemem.

    I to wszystko po to by chronić obywatela przed oszustami, pedofilami, TERRORYSTAMI, piractwem strasznym.To jest przeciwko tym złym piratom i innym dla dobra społeczeństwa.

    19-11-2008, 02:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~reformator neta

    francji marzy się Komunizim...vuala
    a może francuzom zakazać korzystania z NET-u
    i wprowadzić godzinę policyjną...
    wprowadzić tam-tamy...

    19-11-2008, 07:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • mkmkmk
    m
    Użytkownik DI mkmkmk (9)

    marx: uzywasz visty to tak masz.

    swoją drogą mylisz pojęcia. hacker nie przeprowadza ataków na inst. rządowe.

    19-11-2008, 10:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Almuric

    Nikt z użytkowników nie jest złodziejem, niezaleznie od kraju gdzie ma miejsce ściąganie czegokolwiek! W naszym i wileu innych krajach nieprawdopodobne jest kupienie oryginału za spore pieniądze, sytuacja jest coraz gorsza im mniej(realnie) zarabiamy. Póki sami nie sprzedajemy w ten sposób ściąganych plików nie ma mowy o złodziejstwie.

    19-11-2008, 13:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)