1) przelew w nowe miejsce autoryzacja
2) logowanie z innego adresu IP autoryzacja
3) przy wysyłaniu np. 10 przelewów na raz wystarczy jeden zautoryzować i reszta nie wymaga autoryzacji i jest bezpiecznie...
Dobrze zastanówcie się co wypisujecie... To nie jest głupi pomysł... i jest tak samo bezpieczny, tylko trzeba dobre założenia przyjąć na samym początku w algorytmie
No właśnie, ale to my klienci musimy zwrócić bankowi uwagę na to, że nie wszyscy są naiwni i więcej można stracić niż zaoszczędzić na sms-ach.
Proponuję skorzystać z skargiireklamacje_(at)_ingbank.pl i przedstawić swoje zdanie na temat nowego sposobu autentykacji.
Ja zauważyłem, że algorytm działa niesprawnie (przelewy na różne konta z róznych komputerów - bez autentykacji). Zresztą ING przyznaje, że algorytm jest na bieżąco zmieniany: nowe funkcjonalności = nowe błędy, których nikt nie zgłosi bo wszystko jest tajne i nie wiadomo jak toto w ogóle działa...
Zachecony Panska sugestia pisze:
Jedynym cieplem jakim mozna potraktowac ING
to obficie olac go i zmienic na odpowiedzialny Bank. Z dobrze funkcjonujacego
systemu online w ciagu roku nieodpowiedzialni ludzie zrobili g. Wprowadzajac nowa metode autoryzacji bez jakiegokolwiek uprzedzenia pozbawili wszystkich polakow mieszkajacych na swiecie a nie posiadajacych PESEL,u dostepu do wlasnych pieniedzy....zablokowane dokonywanie przelewow.... warunkujac dokonanie zmiany metody autoryzacji wizyta w oddziele banku w Polsce. Oczywiscie na koszt klijetow.
Ilu litrami ciepla potraktowal by Pan panie zachecaczu taki Bank?