Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • autumnlover
    m
    Użytkownik DI autumnlover (108)

    Dorosły człowiek ma prawa się zabić, tym bardziej w sposób który nie sprowadza na osoby postronne zagrożenia. Policja nie powinna się czymś takim w ogóle zajmować - jej zadaniem jest łapanie przestępców, a odebranie sobie życia póki co w RP czynem zabronionym nie jest.

    A temu uważającemu się za "bohatera" osobnikowi życzę by rychło zapadł na jakąś nieuleczalną, bardzo bolesną chorobę. I by środki przeciwbólowe szybko przestały działać, a przy jego łóżku czuwał dzień i noc ktoś, kto dopilnuje by ów nie mógł w jakikolwiek sposób skrócić swojego cierpienia.

    Kto nigdy nie miał głębokiej depresji lub nie doświadczał długotrwałego cierpienia fizycznego nie zrozumie tego co powyżej chciałem wyrazić.

    10-11-2007, 03:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~camelon

    Wyobraź sobie, że ja byłem i nie zgadzam się z Tobą. Widzisz, sęk w tym, że gdy człowiek ma depresję, nie myśli logicznie, myśli przez pryzmat depresji, więc tak naprawdę nie jest sobą. To dobrze, że ta dziewczyna spotkała tego "bohatera", bo będąc na chacie na pewno kogoś takiego szukała. To piękne, że ów gośćtak bardzo postarał się, żeby ją wyciągnąć. Kobietę trudniej jest wyciągnąć z depresji, bo facetowi przemówisz do rozsądku, że ma być prawdziwym, twardym facetem (jak było ze mną) i się ogarnie. Takie argumenty nie przekonają kobiet. Zatem chwała mu! :)

    10-11-2007, 09:34

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Teonas

    Nie pomyliles przypadkiem samobojstwa z prawem do eutanazji?
    Zdecydowana wiekszosc samobojstw jest na tle psychicznym, stres, depresja powodowane zla sytuacja w rzyciu emocjonalnym badz sytuacja finansowa, niejednokrotnie bedace stanami przejsciowymi. Pomijajac kwestie chorob nieuleczalnych, kazdy zasluguje na druga szanse.

    10-11-2007, 09:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Wesoly
    m
    Użytkownik DI Wesoly (314)

    Ja też się zgadzam że nie mamy tu do czynienia z cierpieniem i odbieraniem prawa do samobójstwa. Jeżeli ktoś z takim problemem zgłasza się na ogólnopolskim czacie to najprawdopodobniej świadomie/nieświadomie szuka innego wyjścia.

    10-11-2007, 11:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sw3

    Między wierszami dowiadujemy się, po raz kolejny, że służby ratunkowe nie potrafią zlokalizować telefonu.

    10-11-2007, 11:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Pryszcz na d...

    Ludziom to się zaczyna nudzić w internecie. Apteki powinny dawać zniżki na leki nasenne.

    10-11-2007, 17:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~autumnhater

    @atumnlover: może kiedyś ci się uda i nie wymiękniesz. a na razie jeszcze musimy ciebie znosić...

    bardzo ładnie życzysz innym.

    co do tego, żeby kogoś ratować, to każdy ma do tego prawo i to też nie jest zabronione w Polsce.

    Tymczasem, niech ta laska sama zadecyduje, czy się cieszy z życia, czy nie.

    Niestety -- dzisiaj szerzy się skrajny egoizm, co widać po twoim komentarzu. "ulżyć sobie w bólu" -- to twój i nie tylko twój cel. Dobro innych? Niee, to w ogóle nie wchodzi w grę. Spotkać kogoś? Pomóc komuś, kto ma jeszcze gorzej? Nawet dobrym słowem, jeżeli jestem przykuty do łóżka. To na pewno by mi ulżyło, ale nigdy na to nie wpadnę, bo lepiej ziać nienawiścią i przekonywać o "prawie do samobójstwa".

    Dziewczyn y mają dziś ciężko. Łatwo im wmówić, że są bez wartości. Wtedy stwierdzają, że "ich życie nie ma sensu". A przecież żadna krzywda nie odbiera mi wartości jako człowiekowi.

    Pewnie bym nie podał numeru na policję, ale generalnie też bym się starał ją odwieść od tego.

    10-11-2007, 18:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~houston

    taki samobojca co "trabi ze chce popelnic" samobojstwo to prawdopodobienstwo wykonania takiego zdarzenia wynosi 10% na 100% ze ta osoba chce zrobic cos takiego to chyba tylko na pokaz :)
    a jak slysze slowo depresja to mnie szlak trafia !!
    kiedys czlowiek mial tez depresje to golnol sobie tyle % trunkow i pil az sie ustabilizowal srednio to trwalo 2-a tygodnie i koniec problem skonczony obecni ludzie sa slabi psychicznie i jak slysze depresje to juz nie wiem smiac sie czy plakac bo depresje nawet ludzie maja z blachych powodow a ta policja namierzala tel komorkowy czy stacjonarny ?? ze mieli problem gdzie sie ta osoba znajduje dzis admin sieci gsm widzi uzytkownika z bardzo duza dokladnoscia

    10-11-2007, 19:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~hellypton

    Jakżesz to? Przecież Internet to dzieło sztana!

    11-11-2007, 15:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~theye

    I teraz wezmą i na siłę będą ją trzymać przy życiu, żeby zaspokoić swoje katolickie sumienie, że uratowali ją od śmierci. To nic, że będzie musiała brać prochy, że będą nawroty stanów depresyjnych, że prawdopodobnie nigdy nie będzie czerpać szczerej radości z życia, ale on ją uratował. ŚMIECH! Każdy ma prawo się zabić, odmówienie mu tego prawa to zamach na wolność człowieka, i powinno być bezwzględnie karane!

    12-11-2007, 15:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Wesoly
    m
    Użytkownik DI Wesoly (314)

    @theye

    Jakieś obiektywne badania mówiące że po takim przejściu nie można czerpać radości życia ani się odbić od dna? Czy tylko tak sobie mówisz?

    Bardzo dużo samobójców, zwłaszcza niedoszłych chciało raczej zwrócić uwagę otoczenia na swój problem, oczywiście nie świadomie, ale często ta uwaga i pomoc wystarcza w przezwyciężeniu "depresji".

    12-11-2007, 18:29

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Koordynator

    Czytając te wszelkie artykuły można wywnioskować jedynie to że wszelkie media szukają wyłącznie sensacji, nawet jeśli mamy do czynienia z ludzką tragedią. Większość tekstów jest przerażających które nie powinny się ukazać ponieważ mogą wyłącznie zaszkodzić zdesperowanej dziewczynie. Muszę z przykrością stwierdzić że ten artykuł zupełnie mija się z prawdą ponieważ wszystko przebieg zdarzeń był zupełnie inny. Proszę na Boga przestańcie pisać bzdury. Nie kłamcie chociaż w takich sprawach które dotyczą ludzkiego życia. Łączę wyrazy szacunku. Kazimierz Suchcicki, ten który zapobiegł samobójstwu.

    13-11-2007, 12:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Koordynator

    Jeszcze jedno! Nie jestem w tym temacie bohaterem, jest to wielka przesada. Bohaterem można nazwać wyłącznie kogoś kto naraża lub poświęca swoje życie w ratowania drugiego człowieka, chociaż w moim życiu również takie przypadki były ale obyło to się bez rozgłosu i sensacji. Więc bardzo proszę o nienadużywanie słowa bohater i niewykorzystywanie go w medialnej propagandzie. Natomiast nie zgadzam się z idiotą, desperatem (bo inaczej nie można go nazwać) autorem 1 komentarza. Łączę wyrazy szacunku. Kazimierz Suchcicki

    13-11-2007, 12:34

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy