Jakie usługi dodatkowe oferują klientom firmy przesyłkowe?

30-11-2020, 10:06

Zamawiając usługi kurierskie liczymy przede wszystkim na to, że przesyłka bezpiecznie i szybko dotrze do adresata. Przewoźnicy poza standardowymi usługami, w tym przesyłkami za pobraniem oferują jednak swoim klientom znacznie więcej. Oto przykłady usług dodatkowych, które mogą być przydatne w specyficznych sytuacjach lub stanowić dla zamawiającego wartość dodaną.

Doręczenie przesyłki w wybranym terminie

Według regulaminów, na podstawie których działają firmy kurierskie, standardowa przesyłka dociera do adresata w ciągu od 1 do 3 dni. Zdarza się jednak, że użytkownikowi zależy na gwarancji błyskawicznego dostarczenia paczki następnego dnia lub o konkretnej porze. Niektórzy przewoźnicy w ramach dodatkowych usług oferują między innymi dostarczenie paczki w ciągu 24 godzin, dostawy w sobotę lub w godzinach porannych czy do południa. Wszystko zależy od potrzeb nadawcy i adresata. Aby znaleźć tego typu ofertę, najlepiej skorzystać z porównywarki kurierskiej, takiej jak Sendit (https://www.sendit.pl/).

przesyłki

Zwrot potwierdzonych dokumentów

Specyficzną usługą dodatkową jest zwrot potwierdzonych dokumentów. Przydaje się ona szczególnie klientom biznesowym. W ten sposób można między innymi podpisywać zdalnie umowy. Kurier dostarcza dokument do adresata, następnie pozwala mu go podpisać, po czym przesyłka rusza natychmiast w drogę powrotną. To bardzo popularne rozwiązanie na przykład wśród firm telekomunikacyjnych. Nie zawsze możliwe jest bowiem podpisanie umowy online.

Zaawansowane śledzenie przesyłek

Coraz większą popularnością cieszy się zaawansowane śledzenie przesyłek, które nie jest w praktyce usługą dodatkową, lecz udogodnieniem dla klientów. W każdym momencie nadawca i odbiorca mogą sprawdzić status zamówienia i dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajduje się paczka. Dla klienta sklepu internetowego to informacja, że jego zamówienie jest w drodze. Na tej podstawie można także przewidzieć termin dostarczenia paczki. Więcej na temat usługi można przeczytać pod adresem https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek.

Specjalne powiadomienia dla nadawcy

W trakcie zamawiania usługi kurierskiej można także poprosić o specjalne komunikaty kierowane do nadawcy i odbiorcy. Dotyczą one odbioru paczki, wydania jej kurierowi, awizowania, doręczenia, a nawet odmowy przyjęcia.

Dzięki dużej konkurencji panującej na rynku usługi kurierskie są świadczone na coraz wyższym poziomie, a za sprawą internetowych brokerów ich ceny stają się coraz bardziej atrakcyjne.


Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***

Chcesz opublikować informację prasową lub artykuł swojej firmy w DI?
Masz dwie opcje do wyboru:

  1. Wyślij materiał pod adres: ip@di24pl. Redakcja codziennie wybiera kilka najciekawszych z nadesłanych artykułów i publikuje je po wstępnym przeredagowaniu.

  2. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój artykuł zostanie opublikowany w DI bez ingerencji redakcji w treść, wyślij materiał pod adres: kf@di24.pl. W ciągu 24h prześlemy Ci warunki takiej publikacji.


Tematy pokrewne:  

tag przesyłkitag nolstag firmy przesyłkowe
To warto przeczytać














RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Kwiecień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Serwisy specjalne: