Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy. więcej
Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat. Eksperci merce.com wybrali zatem najistotniejsze wydarzenia ze świata e-commerce, które zapamiętamy właśnie z mijającego 2021 roku. więcej
InPost wprowadził w Polsce usługę Same Day Delivery, czyli dostawę tego samego dnia. Przesyłki nadane w obrębie tego samego miasta, które trafią do centrum dystrybucji do godziny 16.00, zostaną dostarczone do Paczkomatów InPost w dniu nadania. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla wszystkich klientów InPost bez żadnych dodatkowych opłat. więcej
Usługi kurierskie szturmem podbiły rynek i obecnie znaczna część osób chcących wysłać przesyłkę postanawia zamówić kuriera. Wysyłanie paczek jest bardzo proste, można do tego celu wykorzystać nawet Paczkomaty. Cechą charakterystyczną takich usług jest szybka dostawa - przesyłki kurierskie trafiają do odbiorcy błyskawicznie, a kurier dostarcza przesyłkę wprost do domu lub do wybranego przez odbiorcę Paczkomatu. Jakie korzyści niosą ze sobą profesjonalne usługi kurierskie? więcej
Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów? więcej
"W styczniu na konferencji z okazji 20-lecia CBRE jeden z naszych prelegentów podkreślał, że szybki czas dostawy to rewolucja, z którą będziemy musieli się zmierzyć już niedługo. Wskazano wtedy, że w Chinach idealny oczekiwany czas od zamówienia do dostarczenia produktów to 4 godziny. Wtedy to było szokujące, teraz zdecydowanie mniej" - mówi Beata Hryniewska, szefowa Działu Powierzchni Magazynowych i Logistyki w CBRE. Polacy nie tylko przyzwyczaili się do zakupów online, ale zaczęli podnosić im poprzeczkę. więcej
Według raportu Gemius, 61% kupujących w internecie deklaruje, że Paczkomaty są najczęściej wybieraną formą dostawy. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 9 punktów procentowych w porównaniu do wyników raportu za 2019 rok. Po raz pierwszy w historii Paczkomaty pobiły w popularności dostawy kurierem, które wybiera 55% badanych – jest to pierwszy tego typu wynik na świecie, informuje producent urządzeń. więcej
Uruchomiono właśnie pierwsze na świecie BankoPaczkomaty. Jest ich obecnie 30. Nowe maszyny będą oferować wszystkie funkcjonalności bankomatu Planet Cash i Paczkomatu InPost. więcej
Według badań Kantar Polska kupujący w Internecie deklarują, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez jednego dostawcę. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. Kto go uzyskał? więcej
Nowe automaty Poczty Polskiej do odbioru przesyłek staną wkrótce w placówkach pocztowych i w sklepach Biedronka, na razie tylko w dużych miastach. Automaty będą mieściły się wewnątrz sklepów. To kolejny etap rozwoju usługi Odbiór w Punkcie. więcej
Ostatnio przeprowadzone badanie pozwala przyjrzeć się preferencjom osób korzystających z samoobsługowych automatów, takich jak bankomaty, a przede wszystkim paczkomaty. Co im się podoba w tych rozwiązaniach? I czy chcieliby coś zmienić? więcej
Na rynku logistycznym nie jest lekko. Ta sytuacja odbija się na klientach. Dostawcom coraz trudniej jest utrzymać dobrą jakość usług. O tym, jak dokładniej wygląda branża logistyczna, dowiadujemy się z Raportu Logistyka 2018. więcej
KKR – amerykańska firma inwestycyjna - zawarła porozumienie z firmą inPost gwarantujące 125 mln euro finansowania dla tego logistycznego operatora w okresie 5,5 roku. Zwiększy się skala jego działania i zostaną uruchomione nowe lokalizacje paczkomatów. więcej
Z dzisiejszego przeglądu dowiecie się m.in. o krytycznym błędzie w oprogramowaniu zapewniającym szyfrowaną komunikację w sieci dzięki protokołowi SSH, przeczytacie, w jaki sposób przeciętny użytkownik bez żyłki hakerskiej może zadbać o swoją prywatność w sieci i wiele więcej. więcej
15-01-2016, 07:34, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
InPost powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez Akademią Morską w Szczecinie, podaje, że nawet 64% użytkowników zrezygnowałaby z zakupu w sklepie internetowym, jeśli nie oferowałby on usługi dostawy zamówionego produktu do terminali Paczkomatów. więcej
W środę (23 września) kończą się zapisy dla drobnych inwestorów na akcje oferowane w ofercie publicznej InPost S.A., czołowego dostawcy usług pocztowo-logistycznych. Ostateczna cena sprzedaży ustalona zostanie w czwartek 24 września. więcej
Blisko 2 miliony dostarczonych przesyłek - to wynik pierwszego półrocza tego roku, gdy obowiązywała umowa między inPostem a Allegro. Zanotowano 70-procentowy wzrost między drugim a pierwszym kwartałem. Tak wysokie tempo będzie trudne do utrzymania, jednak spodziewać się można dalszego wzrostu liczby paczek i listów. więcej
Narodowy operator pocztowy ma się, czym chwalić. Dzięki inwestycjom i redukcji kosztów Poczcie Polskiej udało się znacząco poprawić wynik finansowy. Realizowana konsekwentnie od kilku lat strategia przynosi efekty. więcej
Grupa Integer planuje wejść na rynek artykułów spożywczych. Zamierza je jednak dostarczać, w czym ma doświadczenie, a nie bezpośrednio sprzedawać. Tutaj szykować się może interesujący sojusz. więcej