"To, co ma odróżniać firmę od konkurencji, to - zdaniem Oliviera Maussa - niski koszt przedłużenia (dla .pl to 79.90 zł)."
Na pewno odróżnia od konkurencji - w końcu w netmark-u odnowienia są za aż 48 zł :P - nie ma jak TANI (inaczej) 1&1.
Nielimitowany transfer to ich jedyny atut jeśli chodzi o konkurencję. Pakiet starter 120zł za rok i tak jest o wiele za drogi - przynajmniej o 30-40%. Wyższe pakiety nie byłyby takie tragiczne gdyby cena odnowienia wynosiła tyle co promocyjna, a promocyjna na 1 rok połowę z tego.
Do tego chyba nie trzeba nikomu pisać, że ich śmieszny kreatorek stron jak i menadżer plików są dosyć żałosne. Autoinstalatory u konkurencji są już na dużo wyższym poziomie i przynajmniej zainstalujesz w 5-10 minut poprawnie joomle, wordpress, mediawiki, phpbb, itd...
Nieładnie zamieszczać artykuł sponsorowany nie pisząc, że to artykuł sponsorowany :P