Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Ingratus

    "To, co ma odróżniać firmę od konkurencji, to - zdaniem Oliviera Maussa - niski koszt przedłużenia (dla .pl to 79.90 zł)."

    Na pewno odróżnia od konkurencji - w końcu w netmark-u odnowienia są za aż 48 zł :P - nie ma jak TANI (inaczej) 1&1.

    Nielimitowany transfer to ich jedyny atut jeśli chodzi o konkurencję. Pakiet starter 120zł za rok i tak jest o wiele za drogi - przynajmniej o 30-40%. Wyższe pakiety nie byłyby takie tragiczne gdyby cena odnowienia wynosiła tyle co promocyjna, a promocyjna na 1 rok połowę z tego.

    Do tego chyba nie trzeba nikomu pisać, że ich śmieszny kreatorek stron jak i menadżer plików są dosyć żałosne. Autoinstalatory u konkurencji są już na dużo wyższym poziomie i przynajmniej zainstalujesz w 5-10 minut poprawnie joomle, wordpress, mediawiki, phpbb, itd...

    Nieładnie zamieszczać artykuł sponsorowany nie pisząc, że to artykuł sponsorowany :P

    22-01-2011, 00:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~stan38

    Oj, czarno widzę przyszłość tej firmy w Polsce. Mamy tańsze serwery i tańsze domeny oferowane przez nasze polskie firmy. Wystarczy troszkę poszukać i poradzić się innych..

    21-01-2011, 16:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)