UWAZAM,ŻE W ZUS JEST WIELE ZMIAN POZYTYWNYCH ZARÓWNO DOTYCZĄCYCH KONTAKTU Z KLIENTAMI JAK I W POZIOMIE WYKONYWANYCH ZADAŃ. WIDOCZNY JEST PROFESJONALIZM I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW ZAKŁADU, KTÓRZY POMIMO NIEDUŻEGO UPOSAŻENIA CECHUJĄ SIĘ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ I RZETELNOSCIA W PRACY A NIE JEST TO DOSTRZEGANIE PRZEZ DUŻA JESZCZE CZĘŚĆ SPOŁECZEŃSTWA.OPINIA O ZUS JEST KSZTAŁTOWANA W SPOSÓB ZAFAŁSZOWANY PRZEZ PSEUDOPRASE I PSEUDO INFOMACYJNE PROGRAMU, KTÓRE DOSZUKUJĄ SIE MAŁYCH SENSACYJEK NATOMAST RZECZYWISTOŚC JEST INNA. DUZA LICZBA PRZEPISÓW NIESPÓJNOŚC I NAKŁADANIE CORAZ NOWYCH ZADAŃ I NOWYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH NA ZUS- CO UŁATWIA PRACE ALE I POWODUJE USTAWICZNE KSZTAŁCENIE I SAMOKSZTAŁCENIE PRACOWNIKÓW- KOBIET ŻON, MATEK, KTÓRE WYWIĄZUJĄ SIE Z TYCH NAKŁADANYCH OBOWIĄZKÓW CZUJĄ WAGĘ SPRAW DLATEGO NIE ZGADZAM SIE NA STAWIANIE INSTYTUCJI ZUS JAKO SKOSTNIAŁEJ I NIE ROZWOJOWEJ I WIERZĘ ŻE KOLEJNE ZMIANY SŁUŻACE KLIENTOM A JEST TO KIERUNEK NOWYCH FORM KONTAKTU JAKIM BĘDZIE PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH POWIEDZIE SIE BO W ZUS JEST WIELU LUDZI PASJONATÓW, KTÓRZY JAK COS ZACZNĄ TO DOPROWADZĄ DO KOŃCA POZYTYWNEGO I TEGO ŻYCZĘ TEJ INSTYTUCJI I SOBIE JAKO JEJ KLIENTCE. WIĘCEJ WIARY I OPTYMIZMU W NAS SAMYCH A DOSTRZEŻEMY W INNYM SWIETLE TĄ INSTYTUCJE JAKIM JEST ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH