jestem użytkownikiem orange, często są problemy z dostępem do
- historii
- stanów konta
serwery mają często przeciążone
klikam na "dostępne środki" (http://www.orange.pl/portal/ecare/)
jednak bardzo żadko je tam widzę
znacznie częściej coś widać:
"stan konta i pakietów"
https://www.orang(...)packages
"usługi" to totalna porażka
tak się muli
https://www.orang(...)services
biling pokazuje bzdury
2012.03.15 12.17 1:33 min 500 146 XXX 93,00 Orange
te 93,00 to koszt, to się nazywa pseudo operator chyba ;p
zlotowinfo przecież ten artykuł ma jeden cel, żeby operatorzy pobiegli do tej firmy workiem pieniędzy za usług których nie potrzebują.
To jest taka forma szantażu z wykorzystaniem dzieci neo.
Już co drugi artykuł jest taki na di.Ale najlepszy był ten lobbing o tuszach oryginalnych. Chyba nie zapłacili DI bo się pojawił za chwile art o złym serwisie pewnej firmy drukarkowej ;)
Ale z was mądrale mylicie pojęcia bo i artykuł do d ;). Tu chodzi o "web usability" a nie czy wam się ładuje strona czy nie ;).
Bardziej chodzi o czystość kodu o jego przenośność, że jest "dostępna" zarówno z urządzeń moblinych jak i PC. Że zwykły śmiertelnik może śmigać po stronie nie wydzwaniając na infolinie z zapytaniem "a gdzie wy macie to na swojej www" itp. itd.
Więcej staranności prosimy w przygotowywaniu tekstu to nie wirtualna polska :)
accessibility a nie usability jeśli mamy być dokładni. A "accessibility" to niestety po polsku dostępność.
Czytać ze zrozumieniem - dla mnie artykuł jest jasny (ale może dlatego, że w a11y dość długo siedzę).