Operator telefonii komórkowej Mobilking może pochwalić się najbardziej dostępną stroną internetową w branży. Na drugim miejscu uplasował się Centernet, a na trzecim - należący do sieci Carrefour wirtualny operator Mova. Na szarym końcu znalazł się Plus GSM, którego strona nie spełnia większości standardów dostępności - wynika z analizy firmy Utilitia.
reklama
Zgodnie z raportem Urzędu Komunikacji Elektronicznej o stanie sektora telekomunikacyjnego w Polsce penetracja rynku telefonii komórkowej pod koniec 2010 r. wynosiła 123,2%. Oznacza to, że w kraju jest prawie 47 milionów aktywnych numerów telefonii mobilnej.
Poziom popularności komórek i wartość rynku zmusza firmy do ostrej konkurencji o klienta. Dziwi więc fakt, że większość operatorów telefonii komórkowej skutecznie odcina swoich klientów od informacji na temat swojej oferty dostępnej w internecie - czytamy w podsumowaniu badania przeprowadzonego przez firmę Utilitia.
Badanie obejmowało strony internetowe operatorów telefonii komórkowej świadczących usługi na terenie Polski. Korzystając z 23 różnych walidatorów, oceniono poziom dostępności poszczególnych witryn w skali od 1 do 10 - wyniki można zobaczyć w tabeli obok. Szczegółowe raporty na temat błędów znalezionych w każdym serwisie oraz możliwości ich poprawienia są dostępne na stronie firmy Utilitia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|