Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~sceptyk

    ja tam daje im drugą szansę. Cała akcja ma pozytywny wpływ na polski ecommerce, bo sklepy mogą za darmo sprawdzić swoje regulaminy. Poza tym w pierwszej edycji nie odpadło 1398 sklepów z powodu braku SSL'a :) aż tak źle to z nami nie jest, ale jak sklep nie zabezpiecza danych swoich klientów to tak jak napisał merin jest bez sensu że się zgłasza do konkursów.

    07-12-2011, 16:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • luste
    m
    Użytkownik DI luste (254)

    Po tak emocjonalnym odzewie na mój komentarz zakładam, że mam do czynienia z jednym z organizatorów konkursu:)

    Proszę mi napisać, która część mojego komentarza jest "w dużym stopniu nieprawdą".

    Z tego co czytałem zgłosiło się do konkursu 1400 sklepów. Uznaliście za niebezpieczne 1398. Rzeczywiście napisałem nieprawdę :) Nie 99%, ale 99,8% uczestników dostało szablonową (identyczną) odpowiedź z promocyjną ofertą rabatu 23% na usługi unizeto.

    A może nieprawdą są kontrowersje wokół wyników? Skąd więc ten wpis i komentarze pod nim na ekomercyjnie:
    http://www.ekome(...)-sposob/

    Tak czy siak trzymam kciuki, że w tym roku przyłożycie się bardziej i realnie pomożecie sklepom poprawić bezpieczeństwo. Szczególnie, że coraz aktywniejsze są prawne hieny zarabiające na klauzulach niedozwolonych w regulaminach małych sklepików.

    07-12-2011, 15:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~merin

    Jest to w dużym stopniu nieprawda - jednym z podstawowych kryteriów bezpieczeństwa, które było w końcu sprawdzane, jest posiadanie w sklepie SSL. Jak ktoś tego nie ma i zgłasza sie do konkursu, to tak, jakby Chiny zgłaszały chęć członkostwa w UE.

    07-12-2011, 14:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • luste
    m
    Użytkownik DI luste (254)

    Zamiast bezmyślnie kopiować notkę prasową, napisalibyście, że zeszłoroczna edycja wywołała ogromne kontrowersje wśród właścicieli zgłoszonych sklepów.

    Była to tak naprawdę jedna duża kampania reklamowa firmy wydającej certyfikaty SSL. Jakieś 99% sklepów dostało od organizatorów szablonową wiadomość, że polegli na pierwszym kryterium - braku bezpiecznego połączenia przy podawaniu danych klienta. Plus sugestia, by kupić SSL u jednego z patronów konkursu. Regulaminów nikt już im nie sprawdzał.

    07-12-2011, 12:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)