Pani ładnie mówi o pierdołach..
- zaufane opinie służą darmowej reklamie Ceneo, sklep int. trudzi się, aby pozyskać ruch i zdobyć Klienta a Ceneo wysyła ankietę do każdego kupującego generując sobie nowych użytkowników i poznaje udział transakcji każdego ze sklepów..
- "kup na ceneo" - oprócz ilości transakcji poznają też wartość koszyka.
Duże sklepy, których ruch nie jest ograniczony do porównywarek nigdy się nie zdecydują na takie programy... przykład? euro.com
zgadzam sie z Maxx, na ceneo panuje straszny bałagan w produktach, niektóre są po kilka razy, większość nie ma opisów, do tego są strasznie ubogie filtry (chociaż z tym ostatnim troszke lepiej jest ostatnio, ale nadal skąpiec jest dla mnie numerem 1 jeżeli chodzi o porównywarki
Ceneo najpierw powinno uporządkować bazę. Ten sam produkt występuje wielokrotnie pod różnymi cenami i nazwami (problem z identyfikacją czy uprzywilejowane sklepy?). Bardzo często zdarza się też, że sklep który oferuje produkt najtaniej tak naprawdę pod linkiem sprzedaje coś innego (na przykład aparat ale bez obiektywu albo z tańszym). Wielokrotnie pisałem o rażących błędach i nie spotkało się to z pozytywnym odzewem. Wiele produktów nie ma opisu a porównywarka to świetne miejsce na porównywanie parametrów.