Proszę zauważyć, że kara jest za "zmianę". Nie dotyczy więc tylko usunięcia, ale teoretycznie, może też dotyczyć dodania nowego programu.
Podałem przykład takiej zmiany, w moim przypadku in plus, która wychodzi na korzyść klienta a mimo to usługodawca za taki "proceder" płaci karę.
Czy ktoś was, użytkowników CPS, stracił ostatnio swój ulubiony program? Jeśli tak, to rzeczywiście kara się należy, bo klient płaci za kompletny towar, ale jeśli sprzedawca go bezpłatnie ulepsza?
@Morpheus włącz myślenie! Jakoś innym nadawcom to nie przeszkadza. Dlaczego? Bo jeśli komuś zależało na danym kanale to nie mają gdzie się przenieść bo go nie ma! przykład regulaminu:
"8. W przypadku zmiany przez ITI Neovision liczby i rodzaju programów wchodzących w skład Pakietu,
Opcji Dodatkowej z przyczyn określonych w ust. 7 niniejszego Rozdziału, ITI Neovision poinformuje
Abonentów o zakresie zmian z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem. W przypadku
zaistnienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu
14 dni od dokonania zmian, prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia,
ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta
o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia."
I bardzo dobrze. Sam płaciłem 5 mies nie korzystając z ich usług. Mają najbardziej obłudną politykę wobec klienta.Do Morpheus (94) . skorzystał każdy kto ma z operatorami do czynienia. Złapać frajera na umowę a potem niech płaci niezależnie od jakości usługi. Gdyby nie UOKiK bylibyśmy w medialnej dżungli. Dziwie się że ludzie mają tak krótką pamięć i zapomnieli jak to jeszcze 2-3 lata do tyłu było z usługami.