ostatnio jak odbierałem przesyłke polecona pani na poczcie najpierw nie byla w stanie znaleźć, potem powiedziała że na pewno listonosz ma mój list i dopiero po 15 minutach udało jej się znależć. polecam system śledzenia przesyłek w Urzedach Pocztowych. znacznie ułatwiłby życie klientom
to jest kpina co się dzieje na poczcie, obsługa listów jest w powijakach a ludzie wysyłający listy czekają przy kasach na tych płacących rachunki
tego nie da się przeskoczyć, można najwyżej objeść "mailem" :)
Tytus: odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania, jakie otrzymaliśmy od dziennikarzy Lookr.TV. Jeżeli w tym pakiecie nie było Twoich, przeslij je nam na adres: rzecznik_(at)_poczta-polska.pl, lub zadaj je u nas na blogu - http://blog.poczta-polska.pl.
każdy szanujący się operator pocztowy JUŻ DAWNO powinien mieć wdrożony system śledzenia przesyłek, Poczta Polska jak widać jest 50 lat za murzynami, bo te wszystkie nowo powstałe/młode firmy udostępniają możliwość śledzenia paczek online
Poczta Polska w ogóle nie staje na wysokości zadania i nie spełnia swoich obowiązków (a kasę za nie bierze). Priorytety powinny dochodzić na drugi dzień, jeśli są wysłane przed południem. Nie dochodzą. Ani na kolejny dzień też nie, ani jeszcze na następny. Trzeba czekać minimum tydzień, z szybszym priorytetem nie miałam do czynienia, a zdarzały się takie czternastodniowe nawet. Konkurencji nie brakuje, firm pocztowych jest od groma, naprawdę jest w czym wybierać. Łaski nie robią.