Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • Fidel_com_pl
    m
    Użytkownik DI Fidel_com_pl (79)

    Afiliacja itp BAJKI:) ludzie tworzą strony i wierzą że zarobią na Reklamie :) znacznie lepiej jest pozwolić by reklamodawca sam zamieścił REKLAMĘ na stronie - w ten sposób ucieramy nosa - wszelakim pseudo solidnym firmom, namawiającym nas na emisję reklam, a potem oszukującym na rozliczeniu :) Najlepszym rozwiązaniem jest adtaily - WARTO

    15-03-2010, 14:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Kamyk
    m
    Użytkownik DI Kamyk (1884)

    Można inaczej zrobić. Część darmową, a bardziej rozwiniętą jako płatną. Wówczas nie straci się stałych czytelników.

    15-03-2010, 14:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gość

    Czy zapłacilibyście za wiadomość, która dotyczy polityków? Ja mam ich w d-e :-) W wyborach prezydenckich wrzucę do urny kartkę, ale nie zakreślę żadnego kandydata. Wszyscy, łącznie z Korwinami i innymi cudakami są tacy sami. Bez wyjątku.

    15-03-2010, 15:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~alek

    Co znaczy, że internauci nie chcą klikać? Że niby ludzie powinni klikać w reklamy, które ich nie interesują tylko po to, żeby zarobił właściciel strony? Przecież reklama służy zupełnie innemu celowi - ma się przyczynić do wzrostu sprzedaży reklamowanych produktów. Jaki więc pożytek bedzie miał reklamodawca z tych pustych kliknięć? Żaden, więc nawet jeśliby internauci zaczęli masowo klikać w reklamy to skutek byłby taki, że konwersja poleciałaby w dół a za nią ceny kliknięć.

    15-03-2010, 16:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~anonim

    no chyba logiczne że za informacje się nie płaci, bo jak coś by wprowadzili to można iść do innego serwisu... oczywiście może jakieś strony o konkretnej specjalistyce mogą takie coś wprowadzić, ale też raczej rzadki %. Bo ludziom musi się opłacać zapłacić za przeczytanie danego artykułu..

    15-03-2010, 17:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • WebCM
    m
    Użytkownik DI WebCM (55)

    Nie przeszkadzają mi reklamy, które nie uprzykrzają życia internautom. Standardowo przeglądam sieć z wyłączoną wtyczką Flash Player, a więc te najbardziej agresywne znikają. Czasami nawet kliknę w jakiś STATYCZNY banner albo LINK, jeśli mnie zainteresuje i mam na to czas :)

    Reklamom przesłaniającym stronę albo na pół szerokości strony mówię zdecydowane NIE! Od razu stosunek do tych produktów / usług staje się negatywny - to antyreklama. Trzeba umieć dobrze reklamować, a przede wszystkim trafić do odpowiednich odbiorców, a nie przypadkowych.

    15-03-2010, 18:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wolianonimowy

    Nie blokuje reklam tylko na ulubionych stronach tam gdzie brak nachalnych reklam np. we flashu, a tym bardziej błyszczących, zakrywających treść, itd. Po prostu wtedy jest dla mnie bez znaczenia (jeden link w te, jeden w tamte)..

    Ale uwaga, jak stronka ma np. mrugające tło, wtedy też ustawiam w stylish je na biało.. Po prostu w oczach się pier*.

    15-03-2010, 19:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~impassive

    Szczyt szczytów to reklama z dźwiękem. Słuchasz czegoś (radia, mp3), a tu wydziera się jakieś HBO nie wiadomo pod którą zakładką.

    15-03-2010, 20:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~autor
    [w odpowiedzi dla: ~impassive]

    ja tam mam admuncher i nie widze zadnych reklam.polecam

    15-03-2010, 20:58

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~donkers
    [w odpowiedzi dla: ~autor]

    Nie chodzi o to zeby reklam nie bylo. Reklama jest dobra dla reklamodawcy i dla odbiorcy. Przypomina o istnieniu produktu. Napedza rynek konsumencki. Chodzi bardziej o ZLA reklame. Dlaczego czlowiek nie patrzy w strone wielkich bannerow? Bo jego mozg nie potrzebuje skupiac sie i wyostrzac obrazu reklamy bo zna go bardzo dobrze i potrafi ja rozpoznac po "cieniu". Tego w badaniach oczywiscie nie zalacza... Jak sie pojawia nowa reklama to ZAWSZE ja zobacze (chyba ze jest nachalna to wylaczam strone albo przeladowuje zeby inna sie pokazala). Jak pojawia sie druga taka sama reklama kiedys to nie patrze sie na nia bo WIEM ze tam jest i co jest reklamowane.

    15-03-2010, 22:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kornik

    Ja każdemu serwisowi jaki przeglądam zawsze daję szansę i puszczam reklamy. Jeśli jednak gdzieś trafię na taka co wyje (czemu one są zawsze takie głośne?) albo na pół strony wtedy adblock i blokuje wszystko - nie ma zmiłuj.

    15-03-2010, 23:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Tomaszek
    m
    Użytkownik DI Tomaszek (7)
    [w odpowiedzi dla: ~gość]

    To już zakreśl wszystkie, bo tak ktoś wstawi tego iksa za Ciebie;)

    16-03-2010, 10:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Tomasz

    Jakby reklamy nikogo nie wkurwiały, to by nikt ich nie blokował

    20-05-2010, 19:29

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Grendel
    m
    Użytkownik DI Grendel (5)

    No i znowu znienawidzone Apple znalazło pomysł na skuteczną reklamę (patrz ostatni filmik z prezentacji ipada) - reklama która nie wkurza, nie blokuje dostępu do treści którą chce użytkownik posiąść, reklama która jest interaktywna i wciąga, zachęca do eksploracji zamiast wkurzać... Mnie kiedyś zdarzyło się np. na onecie kliknąć w banner reklamowy - i co? poza faktem że wypadłem z czytanej strony (webmaster nie zna target="_blank" ?) to na dodatek wylądowałem w pustce, bo odnośniki były źle skonfigurowane. Po tej scenie po prostu włączyłem adblocka...

    25-05-2010, 12:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)