Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~CITICARDS

    UWAGA!!! Każda bez wyjątku osoba poszkodowana w wyniku działań banku ma prawo ubiegać się o zadośćuczynienie lub odszkodowanie i z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy, może ono być pokaźnych rozmiarów. Osoby poszkodowane przez CITIBANK i inne banki, potrzebujące pomocy, mogą zgłaszać się na adres e-mail: creditmonitoringservice_(at)_gmail.com.

    04-10-2010, 10:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~CITICARDS

    Każda bez wyjątku osoba poszkodowana w wyniku działań banku ma prawo ubiegać się o zadośćuczynienie lub odszkodowanie i z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy, może ono być pokaźnych rozmiarów. Osoby poszkodowane przez CITIBANK i inne banki, potrzebujące pomocy, mogą zgłaszać się na adres e-mail: creditmonitoringservice_(at)_gmail.com.

    04-10-2010, 10:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~iza

    mi w millenium dwa razy zabrano i od 3 miesiecy trwa reklamacja to złodziejstwo banki moga lepiej zabezpieczac karty jak nie oddadza pojde do sadu

    26-02-2010, 16:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dociekliwy

    Prawda jest taka że CITIBANK słabo zabezpiecza swoje konta, mi jak świsnęli pieniądze to na drugi dzień mi citibank oddał. jedyny bank w którym nie ma zdrapek lub kodów przychodzących na sms. w citibank jedynym zabezpieczeniem jest tworzenie nowych odbiorców z użyciem komórki lub teleserwisu. ale w każdej chwili jeśli ktoś przechwyci numer twojej karty i pin co jest powszechne w kafejkach internetowych, i słabo zabezpieczonych kompach, ktoś może wejśc na twoje konto i rozesłać pieniąze do wszystkich wpisanych, a te pieniądze jest trudno otrzymać z powrotem, bo potrzebna jest pisemna zgoda tego kto je otrzymał.

    27-09-2008, 08:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~willy

    mogła skorzystać ze spreparowanego bankomatu

    01-08-2008, 15:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)