UWAGA!!! Każda bez wyjątku osoba poszkodowana w wyniku działań banku ma prawo ubiegać się o zadośćuczynienie lub odszkodowanie i z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy, może ono być pokaźnych rozmiarów. Osoby poszkodowane przez CITIBANK i inne banki, potrzebujące pomocy, mogą zgłaszać się na adres e-mail: creditmonitoringservice_(at)_gmail.com.
Każda bez wyjątku osoba poszkodowana w wyniku działań banku ma prawo ubiegać się o zadośćuczynienie lub odszkodowanie i z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy, może ono być pokaźnych rozmiarów. Osoby poszkodowane przez CITIBANK i inne banki, potrzebujące pomocy, mogą zgłaszać się na adres e-mail: creditmonitoringservice_(at)_gmail.com.
Prawda jest taka że CITIBANK słabo zabezpiecza swoje konta, mi jak świsnęli pieniądze to na drugi dzień mi citibank oddał. jedyny bank w którym nie ma zdrapek lub kodów przychodzących na sms. w citibank jedynym zabezpieczeniem jest tworzenie nowych odbiorców z użyciem komórki lub teleserwisu. ale w każdej chwili jeśli ktoś przechwyci numer twojej karty i pin co jest powszechne w kafejkach internetowych, i słabo zabezpieczonych kompach, ktoś może wejśc na twoje konto i rozesłać pieniąze do wszystkich wpisanych, a te pieniądze jest trudno otrzymać z powrotem, bo potrzebna jest pisemna zgoda tego kto je otrzymał.