lesioand1, za co ma przeprosic dialog, za to ze lykasz wszysko jak mlody pelikan? Gdybys nie mial pradu i nie mogl rozmawiac, to zwrocisz sie do dialogu, ze nie napisali iz telefon dziala tylko gdy jest prad?
Takie rzeczy trzeba sprawdzac we wlasnym zakresie, to powinno byc tak oczywiste jak oddychanie.
Ostatnio jakis pajac zrobil szum o telefon samsunga w play. Szkoda, ze wczesniej nie upewnij sie czy telefon rzeczywiscie posiada opisane funkcje, skoro mu tak bardzo na niej zalezalo, tylko poszedl i kupil. W koncu przed kupenm mozna sprawdzic czy dziala, co i jak!
Zaś do zrywania połączeń wystarczy przejść ze stałego IP na PPOE. A potem pałowanie się i udowadnianie, nieprzyjmowanie reklamacji i robienie ludzi w bambuko ! - te metody skądś znam. Trzymajta ludzie stałe IP, bo PPOE to barachło jakich mało w tym Dialogu. Miałem stałe IP i łącze śmigało, nieopatrznie przeszedłem na PPOE i problemy się zaczęły. Oczywiście po 2 reklamacjach wreszcie widać poprawę, ale do tego trza było mieć kumpla na tej samej ulicy i razem składać reklamację oraz konkretną wiedzę o co tu chodzi, bo oni jedynie pozorowali działania ! Myśląc, że my z kumplem jakieś omamy mamy ! Dodatkowym cfaniactwem jest trik: W twoim rejonie mogą pojawić się problemy z internetem. Dzwonisz i wiesz, że oni wiedzą więc co odkładasz słuchawkę - i robisz poważny błąd, oni potem mówią cfaniaki, że nie zgłaszałeś problemów, więc na jakiej podstawie mają ci reklamację przyjąć ! Później jak się wkurzysz i przychodzisz do biura to to samo, przyjmą kulturalnie, by odpowiedniej zadymy nie było, a na koniec i tak cię oleją. Podstawowa zasada, nie wolno być u nich kulturalnym, gdyż cię oleją, nawet jak masz rację musisz udowadniać ją w sposób buracki tzn. krzycząc i używaj ostrych zdecydowanych słów, a język polski bogaty jest w dosadne, a nie wulgarne słownictwo. Z pozdrowieniami dla Dialogu :) Może wreszcie docenicie rolę klienta, bo ostatnio o tym zapominacie :(
.. właśnie o usługę chodzi na łączach Tp, aby dokładnie zapoznać się trzeba przeczytać wiadomość na tvsat24.pl , a co do wypowiedzi aaa trzeba najpierw dokładnie czytać, wiadomo jak bywają promocje dlaczego z nich nie korzystać, a osoba która taka usługę sprzedaje np Dialog powinna poinformować ze na łączach TP nie możemy otrzymać prezentacji numerów, proste jak drut, a telefon jak telefon wiele takich w sklepach.
A tak na marginesie:Pan Marcin Maj na początku pisze, że czytelnik dowiedział się, że ta usługa działa tylko na łączach TP. A dalej rzeczniczka Dialog-u informuje, że niestety na łączach TP ta usługa ta nie działa.To jak w końcu to jest? Gdzieś tu się błąd wkradł...
Witam znów Was Wszystkich. Teraz Tak Powiem Mam Nadal tą przystawkę która wykazuje mi nr. tel. abonentów dzwoniących. Tylko że za usługę trzeba normalnie zapłacić. A ta usługa się nazywa Wizjer oto link: http://dialo(...).php?obj =370
wiadomo ze nikt niczego nie da za darmo co za coś, ale prezentacja numerów to usługa płatna , więc jak wiemy to standard teraz, możemy przyznać plusz ze taką usługę można wykupić w TP a np: w Dialogu na łączach TP jucz nie, więc po co to gadanie ze Dialog to nowoczesna Telefonia.
takie moje zdanie jak się w chodzi z usługa do innych osiedli to powinno być wszystko dopracowane, a tak tylko wielkie obiecywanie ze Dialog to dobra marka , ale dla kogo nie wiem?/
Mozna poinformować tez ze korzystając z sieci np Toya- Łodz, mamy wiele usług i tam mamy wiele innych ciekawych promocji, więc dokąd zmierza Dialog? nie wiadomo?