Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Delicious znalazło nowego właściciela?

14-03-2011, 10:17

Yahoo nie miało pomysłu na serwis do kolekcjonowania zakładek, zatem plotki o nowym właścicielu są bardzo prawdopodobne.

robot sprzątający

reklama


W związku z cięciami budżetowymi Yahoo w ostatnim czasie zamknęło między innymi MyBlogLog, a kilka innych serwisów, w tym Delicious, przeznaczyło na sprzedaż. 

>>Czytaj także: BlackBerry oraz iPhone 4 złamane na Pwn2Own 2011

Sonda
Delicious odzyska dawną popularność?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Blog TheNextWeb donosi o nieznanym nabywcy, który miałby przejąć serwis do kolekcjonowania zakładek od Yahoo. Sam internetowy gigant nie potwierdza tych informacji, choć przyznaje, że rzeczywiście w obcych rękach witryna może nieco odżyć.

W komunikacje wystosowanym przez Yahoo czytamy: Nie komentujemy plotek i spekulacji. Tak jak powiedzieliśmy w przeszłości, aktywnie myślimy o przyszłości Delicious i wierzymy, że są firmy, które mogą ją uczynić bardziej wartościową, zarówno dla naszych użytkowników, jak również posiadaczy akcji.

Delicious nabyto za 18 milionów dolarów w 2005 roku, jednak od tego czasu wartość witryny znacznie spadła. TheNextWeb jako możliwą wartość transakcji sprzedaży serwisu podaje 5 milionów dolarów i jeśli takie informacje się potwierdzą, będzie to i tak znacznie większa suma niż przewidywano wcześniej.

Google bardzo aktywnie przyglądało się serwisowi od Yahoo, jednak nie chciało go kupić, a jedynie obniżyć jego wartość, w związku z czym niedawno udostępniło narzędzie, które potrafi importować zakładki z Delicious do witryny giganta z Mountain View.

>>Czytaj także: Google chętnie udostępnia dane organizacjom antypirackim


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TheNextWeb