88 procent internautek lubi robić zakupy w sieci - wynika z badań firmy Gemius przeprowadzonych w maju br. Najczęściej kupują książki i filmy w sklepach internetowych oraz odzież i biżuterię na aukcjach.
Sprzęt elektroniczny, meble, sprzęt AGD czy samochody, to tylko nieliczne grupy produktów dostępnych na polskim rynku e-commerce. Polskie internautki kupują dużo, ale z głową. Obawy dotyczą wiarygodności portali i szybkiej realizacji zamówienia.
W internetowych zakupach cenią sobie natomiast możliwość zakupu o dowolnej porze, dostawę do domu, oszczędność czasu i niższe ceny towarów.
Czy w związku z rozwojem internetu Polki odejdą od tradycyjnych zakupów w sklepach? Pewnie nie do końca. Przecież przyjemność wyjścia z domu z przyjaciółką na kilka godzin buszowania na przecenach jest nieporównywalna z kilkoma minutami spędzonymi przed komputerem. Nawet jeśli w sieci jest taniej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*