Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Szmalec PR

  • Tylko w tym przypadku sprawdza się ruch motywowany


    Shutterstock.com
    Ruch motywowany (tzw. incentive traffic) to „szara strefa” w promocji aplikacji mobilnych. Jak twierdzą eksperci, taki sposób pozyskiwania użytkowników sprawdza się jedynie w przypadku gier. Pozostali twórcy aplikacji mogą na tym działaniu więcej stracić niż zyskać.  więcej
    18-12-2018, 23:30, Nika, Pieniądze
  • Black Friday czasem wielkich wyprzedaży i "ad fraudów"


    Odua Images / Shutterstock
    Eksperci m-commerce przewidują, że zjawisko „ad fraudów”, czyli wyłudzanie pieniędzy od reklamodawców poprzez dostarczanie fałszywego ruchu, nasili się w trakcie Black Friday oraz przedświątecznych zakupów. To może być bardzo trudny czas dla branży reklamy.  więcej
    20-11-2018, 20:46, Nika, Pieniądze
  • Aplikacje zakupowe w walce o konsumenta

    Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80% pozyskanych użytkowników. Co zrobić, aby ich nie tracić?  więcej
    22-06-2018, 23:02, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)