Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

social media marketing

  • Czy influencer musi zapłacić podatek od barteru? - komentarz eksperta


    DALL-E
    Umowy barterowe są często stosowane we współpracy między influencerami a firmami z różnych branż – influencer otrzymuje produkty lub usługi w zamian za promocję, recenzję lub innego rodzaju działania marketingowe. Barter polega więc na wymianie usług lub towarów bez bezpośredniego przepływu pieniędzy. Rodzi się zatem wątpliwość, w jaki sposób umowy barterowe powinny być rozliczane pod kątem fiskusa.  więcej
    17-12-2024, 14:31, _, Pieniądze
  • Czy Timeline uśmierci aplikacje?

    Timeline to nie tylko nowy wygląd, ale także zupełnie inny styl komunikacji na Facebooku. Dotychczasowe "wabiki", takie jak landing taby "wymuszające" niekiedy polubienie strony przez fanów, którzy chcieli skorzystać z aplikacji, odeszły w zapomnienie. Co zrobić, by nie stracić na nowym wyglądzie strony?  więcej
    17-04-2012, 10:18, Urszula Holik, Netface, Porady
  • E-marketing dziś i jutro w Polsce


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Social media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Natomiast w przyszłym roku rynek przewiduje dalszy rozwój rangi mediów społecznościowych oraz SEO, wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011.  więcej
    05-12-2011, 14:16, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)