Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

proces zakupowy

  • Proces zakupowy millenialsów, Zetek i Alf. Jak sprzedawać, by przykuć uwagę klientów z różnych pokoleń


    Freepik
    Kto aktualnie napędza e-commerce? Zdecydowanie millenialsi i Gen Z! To właśnie oni, wychowani w erze Internetu i smartfonów, kształtują nowe trendy w zakupach online. Jak zbudować z nimi relację klient – sprzedawca? Jakie oczekiwania ma każda z tych grup? Odpowiedzi na te pytania nie są jednoznaczne.  więcej
    Wczoraj, 19:36, _, Pieniądze
  • Niepełnoletni na zakupach w sieci - jakie ma prawa?


    © contrastwerkstatt - Fotolia.com
    Niemal co piąty niepełnoletni w Polsce ma legalne konto na Allegro, zwiększa się również odsetek młodych posiadających własny rachunek w banku. Tymczasem według prawa osoby między 13 a 18 rokiem życia mają ograniczoną zdolność do czynności prawnych - jak to rozumieć w praktyce? To, jakimi konsumentami są dzieci w sieci, analizuje Akademia Allegro z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.  więcej
    07-02-2012, 21:16, paku, Pieniądze
  • Jak wykorzystać analitykę internetową i optymalizację konwersji?


    © istockphoto.com
    Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę.  więcej
    02-10-2010, 20:00, Mariusz Michalczuk, Conversion,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)