Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

opinie w internecie

  • Konsekwencje pisania o pracodawcy w sieci


    Cup of Couple
    Polska zajmuje 20. z 32. miejsc na liście krajów, w których badano wskaźnik cyfrowej uprzejmości, wynika z raportu firmy Microsoft "Digital Civility Index". Treści pojawiające w sieci dotyczą niemal każdej dziedziny życia, w tym sfery zawodowej. Pracownicy piszą o swoich przełożonych, również w niepochlebny sposób. Ich cyfrowa wypowiedź może oznaczać konsekwencje zarówno dla firmy, jak i autora negatywnych komentarzy.  więcej
    21-09-2021, 14:20, _, Pieniądze
  • Niechętnie polecamy, częściej angażujemy się w krytyczne komentarze


    Shutterstock.com
    Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii. Większość Polaków nie ma jednak potrzeby dzielenia się swoimi rekomendacjami w internecie. Jeżeli już, to ograniczają się do słowa „polecam” i krótkich, zwięzłych wypowiedzi. Większe zaangażowanie konsumentów widać w negatywnych, krytycznych komentarzach – wynika z ostatniego badania.  więcej
    28-12-2018, 14:47, Nika, Pieniądze
  • Jak sobie radzić z opiniami na temat firmy i gdzie ich najpierw szukać?


    Gniew - fot. Shutterstock.com
    Firmy ciężko pracują nad kształtowaniem swojego pozytywnego wizerunku. Starają się zatrudniać kompetentnych pracowników, dbają o relacje z partnerami handlowymi i potencjalnymi klientami. W dobie rozwoju technologii okazuje się jednak, że to często za mało. Ludzie chętnie dzielą się opiniami – szczególnie wtedy, kiedy są niezadowoleni, a niekorzystna opinia wyrażona w sieci trafia do setek, jeśli nie tysięcy, osób.  więcej
    24-09-2018, 22:04, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)