Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Netsprint Audience

  • Nielsen potwierdza – jakość danych Netsprinta znacznie powyżej średniej europejskiej

    Według ostatniego raportu Netsprint Group, aż 93%[1] marketerów przy planowaniu kampanii w internecie korzysta z danych o użytkownikach. Rynek reklamy w modelu programmatic ciągle się rozwija, natomiast już teraz najwięcej wątpliwości wzbudza jakość danych oraz możliwość ich weryfikacji. Grupa Netsprint jako pierwsza w Polsce przeprowadziła szczegółowe badanie, mające na celu zweryfikowanie i potwierdzenie jakości danych agregowanych przez spółkę.  więcej
    27-09-2017, 17:43, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Reklamy napędzane danymi - nowa, zintegrowana oferta Netsprinta

    Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach.  więcej
    12-01-2016, 21:13, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)