Wybór odpowiedniej nazwy dla firmy jest niezwykle ważny, gdyż wpływa na późniejsze prowadzenie działań marketingowych. Ostatecznie nazwa dla firmy jest więc ważna w kontekście zdolności do pozyskiwania klientów. Warto więc poświęcić trochę czasu na to, by znaleźć odpowiednią nazwę i nie utrudniać sobie już na wstępie prowadzenia biznesu. więcej
Nazwa bloga, marki, usługi czy produktu, to komunikat i zarazem wizytówka, jaką dana osoba czy firma wysyła w świat. Projektantka nazw podpowiada, w jaki sposób właściwie dobrać słowa i nie popełnić przy ich wyborze kardynalnych błędów. więcej
Kilkadziesiąt lat temu nie istniały jeszcze kampanie marketingowe, social media, czy nawet reklamy telewizyjne. Rolę reklamy spełniał znak towarowy. Dzięki niemu produkt i jego wytwórca byli rozpoznawalni wśród lokalnej społeczności. Z biegiem czasu grupa konsumentów zmieniała się, a wraz z nimi logo marki. Oto jak radzą sobie dzisiaj, pierwsze zarejestrowane znaki towarowe. więcej