Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing wirusowy

  • O krok od okazji - potencjał geolokalizacji

    Przechodzisz obok galerii handlowej i nagle dostajesz wiadomość na telefon. Nie jest to jednak typowy SMS, lecz reklama z najświeższymi ofertami i promocjami, które znajdują się dokładnie w tym miejscu, w którym jesteś. Taką funkcję pełni w marketingu geolokalizacja - technologia coraz chętniej wykorzystywana przez posiadaczy smartfonów.  więcej
    14-02-2012, 23:39, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Wideo w sieci ogląda 95% polskich internautów


    © erikreis at istockphoto.com
    Prawie wszyscy polscy internauci oglądają materiały wideo, a prawie dwie trzecie robi to regularnie. Przeszło co czwarty internauta z Polski deklaruje, że sieci używa do oglądania pełnometrażowych filmów i to tych legalnych, oferowanych przez serwisy VoD - wynika z raportu serwisu Interaktywnie.com.  więcej
    17-06-2011, 14:11, Marcin Maj, Pieniądze
  • Hardkorowy Koksu, czyli Święty Graal e-marketingu

    Nikt tak nie rozreklamuje produktu, jak miliony internautów. Zrobią to darmo, szybko i jeszcze kupią produkt. Tak działa wirusowy marketing doby internetu, czyli reklama rozprzestrzeniająca się bez udziału profesjonalistów. Zamiast wydawać pieniądze na drogie kampanie w telewizji, coraz więcej firm stawia na media społecznościowe i ich aktywnych użytkowników.  więcej
    12-04-2011, 09:35, Forsal.pl, Pieniądze
  • Krwawo i śmiesznie w najlepszym polskim viralu

    Film reklamowy Studio Panika zdobył główną nagrodę VirNick Pro Platinum na Festiwalu Filmów Wirusowych VirNick 2009, który zakończył się 21 czerwca w Krakowie. Jury pod przewodnictwem Tomasza Raczka uznało "Psy Paniczne" za najlepszy polski film wirusowy w kategorii twórców profesjonalnych.  więcej
    25-06-2009, 16:40, Arek Kuryzna, Pieniądze
  • Microsoft zamieni wirtualne drzewa w prawdziwy las, ale...


    DI
    Przy pomocy internautów Microsoft chce wesprzeć ziemski ekosystem. Firma uruchomiła właśnie akcję Carbon Grove, w ramach której Microsoft posadzi w zdiagnozowanych jako najbardziej zagrożone rejonach naszego globu młode prawdziwe drzewa - tyle, ile posadzą wirtualnych drzew internauci. W akcji tej jest jednak pewien niesmaczny, marketingowy haczyk.  więcej
    20-06-2008, 06:47, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • 5 czerwca w największych polskich miastach odbędzie się Międzynarodowy Dzień Zbliżenia. Z ideą akcji można zapoznać się na stronie www.mdz.org.pl  więcej
    20-05-2008, 20:49, Krzysztof Gontarek, Lifestyle
  • Reklamy wysyłane przez "łańcuszek szczęścia"

    Chyba każdy kto regularnie korzysta z internetu spotkał się już z tzw. "łańcuszkami szczęścia", w których - po różnego typu treści - pojawia się polecenie rozesłania w świat kopii e-maila. Każdy też zapewne natknął się już zarówno na legalny mailing reklamowy, jak i na spam. Czasem granice między tymi trzema zjawiskami zacierają się...  więcej
    22-06-2005, 14:11, Marcin Opolski, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)