Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing mobilny

  • Kampanie SMS - co warto wiedzieć?

    W dobie intensywnej cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, firmy nieustannie muszą szukać skutecznych i bezpośrednich form komunikacji z klientami. Kampanie SMS stanowią jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych, umożliwiających dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w czasie rzeczywistym. Dzięki nim możliwe jest szybkie informowanie o promocjach, ofertach specjalnych czy ważnych aktualizacjach. Wykorzystanie kampanii SMS to nie tylko sposób na zwiększenie zaangażowania klientów, ale również narzędzie wspierające budowanie długotrwałych relacji biznesowych.  więcej
    06-12-2024, 20:33, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Black Friday czasem wielkich wyprzedaży i "ad fraudów"


    Odua Images / Shutterstock
    Eksperci m-commerce przewidują, że zjawisko „ad fraudów”, czyli wyłudzanie pieniędzy od reklamodawców poprzez dostarczanie fałszywego ruchu, nasili się w trakcie Black Friday oraz przedświątecznych zakupów. To może być bardzo trudny czas dla branży reklamy.  więcej
    20-11-2018, 20:46, Nika, Pieniądze
  • Jak działa technologia RCS w komunikacji z klientami?


    shutterstock.com
    Specjaliści GSMA Intelligence szacują, że do 2020 r. na świecie będzie 4,3 miliarda urządzeń obsługujących SMS-y nowej generacji, czyli RCS (Rich Communication Services). Potencjał nowej technologii, zmieniając całkowicie oblicze SMS-ów, pozwoli stać się im liderem w dziedzinie prywatnej i biznesowej komunikacji.  więcej
    30-08-2018, 18:03, Nika, Pieniądze
  • 6 błędów w marketingu mobilnym


    shutterstock.com
    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Jednak zanim zaczniesz z niego korzystać, przeczytaj ten tekst, aby nie popełnić wskazanych w nim błędów.  więcej
    03-07-2018, 16:23, Nika,
  • Komtek: Smartfon to marketingowe medium dwustronnej komunikacji


    mark sebastian na lic. CC
    Marketing mobilny to zbiór usług pozwalający na szybkie i skuteczne dotarcie do klientów przy użyciu urządzeń mobilnych – głównie smartfonów. Business Mobile Services firmy Komtek to grupa usług stworzona specjalnie dla biznesu, wykorzystująca interaktywność tych urządzeń do zarządzania partnerami handlowymi, a tym samym do zwiększenia ich skuteczności w sprzedaży.  więcej
    09-06-2010, 11:50, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • MobileMarketing pokaże potencjał marketingu mobilnego

    Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz  prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu - informują przedstawiciele serwisu.  więcej
    12-09-2009, 20:27, ark, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)