Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu - informują przedstawiciele serwisu.
Marketing mobilny jest formą promocji działalności, wykorzystującą do tego celu interaktywne media np. telefony komórkowe. Niewątpliwą korzyścią wynikającą z wykorzystania kanału mobilnego jest możliwość dotarcia do konsumenta w dowolnym miejscu. W zakresie marketingu mobilnego często wykorzystuje się wiadomości tekstowe w postaci SMS-ów lub internet.
Serwis mobilemarketing.pl powstał z inicjatywy firmy Looksoft jako przedsięwzięcie kilku firm i organizacji z branży mobile marketingu. Jest to projekt otwarty, w którego współtworzenie mogą włączyć się także inni chętni.
Celem serwisu jest przede wszystkim edukacja i rozwój mobile marketingu na polskim rynku. Mobilemarketing.pl ma stać się miejscem, w którym osoby zainteresowane będą mogły znaleźć strategie, pomysły oraz narzędzia pozwalające na wykorzystanie tej formy promocji.
Serwis podzielony jest na cztery kategorie tematyczne: Innowacje, M-commerce, Mobile Advertising oraz Mobile Marketing. Dział Innowacje przedstawia nowości wykorzystane w mobile marketingu, np. fotokody. Kategoria M-commerce traktuje głównie o sprzedaży z wykorzystaniem telefonów komórkowych. W Mobile Advertising poczytać można między innymi o wykorzystaniu gier jako nośnika reklam, natomiast dział Mobile Marketing wprowadzi nas w świat tej formy promocji.
W mobilemarketing.pl działa także forum oraz sekcja wideo, gdzie każdy zainteresowany może obejrzeć filmy poświęcone promocji z wykorzystaniem mediów interaktywnych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|