Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marka osobista

  • Jak wykorzystać LinkedIn do budowy pozycji w biznesie


    rawpixel.com
    LinkedIn, globalna platforma biznesowa, przyciąga ponad miliard użytkowników z całego świata, z czego blisko 257 milionów zarejestrowanych jest tylko w Europie. Obecnie serwis ten obsługiwany jest w 26 językach, a zespół liczący prawie 20 tysięcy pracowników angażuje się codziennie w rozwój platformy. Jak skorzystać z potencjału LinkedIn do budowy relacji biznesowych i wzmocnienia pozycji zawodowej? Odpowiadamy.  więcej
    15-01-2024, 16:58, _,
  • Wartość marki Igi Świątek kilkukrotnie większa od marki Anny Lewandowskiej. Forbes opublikował ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023


    Forbes
    Magazyn "Forbes Women" opublikował najnowszy ranking - "100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 roku w Polsce". Na podium znalazły się trzy znane sportowe persony: Iga Świątek, Anna Lewandowska i Magda Linette.  więcej
    15-06-2023, 17:53, pressroom , Pieniądze
  • Wizerunek XXI wieku. 5 porad dotyczących budowy marki osobistej w social mediach

    Zbudowanie silnej marki osobistej, której podstawą są konkretne wartości, może znacząco pomóc w szukaniu nowej pracy lub w procesie pozyskiwania nowych klientów. Umiejętne komunikowanie tego, w czym jesteśmy najlepsi, aktywność podczas branżowych wydarzeń i szkoleń to jedne z podstawowych elementów podczas kreowania swojego wizerunku jako profesjonalisty w danej dziedzinie. Narzędziem, które dziś jest wręcz niezbędne, by trafić do właściwych odbiorców są social media. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, o czym trzeba pamiętać podczas działań z zakresu personal brandingu, prowadzonych na portalach społecznościowych.  więcej
    17-02-2020, 16:04, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)