Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wartość marki Igi Świątek kilkukrotnie większa od marki Anny Lewandowskiej. Forbes opublikował ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023

15-06-2023, 17:53

Magazyn "Forbes Women" opublikował najnowszy ranking - "100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 roku w Polsce". Na podium znalazły się trzy znane sportowe persony: Iga Świątek, Anna Lewandowska i Magda Linette.

robot sprzątający

reklama


Wartość marki Igi Świątek kilkukrotnie większa od marki Anny Lewandowskiej. Forbes opublikował ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023

Czwarta edycja rankingu stworzonego przez "Forbes Women" i PSMM Monitoring & More podkreśla znaczenie i wpływ kobiet w różnych dziedzinach. Ranking pokazuje, że sukces nie zależy od wieku, branży czy wykształcenia, a kobiety są ważną siłą napędową i inspiracją dla młodych ludzi.

Sprawdź:

5 pomysłów, jak wykorzystać świece zapachowe w Twoim domu >>

Iga Świątek, młoda tenisistka, zdobyła pierwsze miejsce, podobnie jak w latach 2021 i 2022, z tym, że tym razem jej medialna wartość znacznie wzrosła, osiągając blisko miliard złotych (988 mln zł)! Drugie miejsce zajęła trenerka fitness, Anna Lewandowska, z medialną wartością 278 mln zł. Na trzecim miejscu uplasowała się również tenisistka, Magda Linette, z medialną wartością 271 mln zł.

W top 10 znalazły się również: Katarzyna Cichopek (239 mln zł), Małgorzata Jamroży – Margaret (229 mln zł), Magda Gessler (221 mln zł), Zuzanna Grabowska – sanah (215 mln zł), Małgorzata Rozenek-Majdan (199 mln zł), Maryla Rodowicz (166 mln zł) i Edyta Górniak (155 mln zł).

Ranking zawiera szeroką gamę profesji, takich jak aktorki, wokalistki, sportsmenki, celebrytki, pisarki, dziennikarki, influencerki i przedsiębiorczynie. Do przygotowania rankingu analizowano ponad 2,7 miliona publikacji. Medialna wartość wszystkich badanych wzmianek wyniosła ponad 11 miliardów złotych, co stanowi wzrost o 2,4 miliarda złotych w porównaniu do ubiegłego roku.

Piotr Zieliński, redaktor "Forbes Women" odpowiedzialny za przygotowanie raportu, podkreśla, że osobisty branding to nie moda, ale prawdziwe oczekiwanie rynku. Izabela Grzechnik z PSMM Monitoring & More zauważyła, że polskie marki osobiste są coraz silniejsze na arenie międzynarodowej.

Ranking można znaleźć w najnowszym wydaniu magazynu "Forbes Women", jak również na stronie internetowej magazynu (dostęp płatny)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *