Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marcin Rutkowski

  • Wojny gigantów i inwazja nowych projektów. 4 pory 2021 roku w e-commerce


    Rodnae Productions
    Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat. Eksperci merce.com wybrali zatem najistotniejsze wydarzenia ze świata e-commerce, które zapamiętamy właśnie z mijającego 2021 roku.  więcej
    31-12-2021, 10:40, _, Pieniądze
  • Customer Experience w e-commerce. 6 rzeczy, które warto poprawić w sklepach online


    Andrea
    Doświadczenie Klienta, czyli Customer Experience w sklepie online to nie po prostu wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący nie utknęli na żadnym etapie. Po pandemicznym napływie nowych e-konsumentów to teraz ważne zadanie dla sprzedawców. Eksperci podpowiadają, o co zadbać w pierwszej kolejności.  więcej
    29-09-2021, 14:34, _, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)