Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

jak kupują Polacy

  • Polski e-commerce w 2018 roku - wnioski z raportu


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Kim są kupujący w sieci? Jak wielki jest średni koszyk przy zakupach online? Jak zmienia się aktywność zakupowa w internecie na przestrzeni roku, tygodnia, a nawet dnia? Co najchętniej Polacy kupują w sklepach internetowych? W celu odpowiedzi na te pytania przeanalizowano setki tysięcy transakcji internetowych za 2018 rok. Oto wnioski płynące z tego drobiazgowego badania.  więcej
    28-03-2019, 21:18, Nika, Pieniądze
  • Ślamazarne zakupy domeną Polaków


    wk1003mike / shutterstock
    Z raportu „E-commerce w Polsce” wynika, że 56% Polaków dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w ciągu ostatnich miesięcy. Do krajów Europy Zachodniej jeszcze trochę nam brakuje (dla porównania w Wielkiej Brytanii, czy w Niemczech odsetek ten ma przekraczać 80%). Różnice dotyczą również szybkości decyzji zakupowych. Nie należymy w tej dziedzinie do najszybszych.  więcej
    12-02-2019, 14:15, Nika, Pieniądze
  • E-commerce w Polsce. Jak i gdzie kupujemy?

    Co drugi polski internauta robi zakupy w sieci, postrzegając je jako nieskomplikowane, wygodne, a także tańsze i zajmujące mniej czasu, niż kupowanie w sklepach tradycyjnych. Polacy robią zakupy nie tylko na rodzimych stronach internetowych – z każdym rokiem znacząco rośnie segment handlu transgranicznego.  więcej
    05-07-2018, 14:37, Nika, Pieniądze
  • Emerytura doskonałym czasem na zakupy online?

    Wzrasta liczba internautów powyżej 65 roku życia - według raportu CBOS  z 2017 r. to już 23% najstarszych Polaków. Znajdują oni w sieci interesujące ich tematycznie fora, wydarzenia, nowych znajomych i własne media. Coraz częściej robią też zakupy. Co i jak kupują najczęściej?  więcej
    08-05-2018, 13:05, Nika, Pieniądze
  • Jak Polak robi zakupy spożywcze w sieci?

    Z najnowszego raportu wynika, że 1/3 osób, kupując żywność online, deklaruje głównie duże i planowane zakupy. Ankietowani robią je przeważnie raz w miesiącu (32%) lub dwa razy w miesiącu (31%), czyli - podobnie jak w hipermarketach - konsumenci w sieci uzupełniają zapasy na cały tydzień.  więcej
    10-04-2018, 23:39, Nika, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)