Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

integracja danych

  • Polskie zespoły obsługi klienta poświęcają tylko 35 proc. czasu na ich obsługę


    rawpixel.com
    Salesforce ujawnił, jak sztuczna inteligencja i zaawansowane technologie rewolucjonizują branżę. Sprawdź, jak firmy w Polsce i na świecie wykorzystują AI do zwiększania przychodów i satysfakcji klientów w obliczu coraz wyższych oczekiwań.  więcej
    26-04-2024, 09:51, pressroom , Pieniądze
  • Snowflake wprowadza Arctic - autorski LLM klasy korporacyjnej


    Snowflake
    Co by było, gdyby jedną z najbardziej zaawansowanych technologii sztucznej inteligencji na świecie mogła wykorzystać każda korporacja i firma, niezależnie od jej rozmiaru? Snowflake chce udowodnić, że to możliwe, wprowadzając Arctic – otwarty, wydajny model językowy LLM nowej generacji, który ma przewyższać konkurencję w wielu kluczowych testach.  więcej
    25-04-2024, 18:27, Sabina Iling, Technologie
  • Raport. Cyfrowa transformacja działów zakupów

    Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad jedna trzecia menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele zakupowe i dostarczyć wartość biznesową. W Polsce takiej odpowiedzi udzieliło aż 46% ankietowanych, biorących udział w badaniu.  więcej
    28-05-2018, 15:32, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)