Każdy właściciel e-sklepu dba, aby opisy jego produktów były wyjątkowe, przyciągały klientów i dobrze pozycjonowały stronę. Trzeba jednak pamiętać, że opisy, to nie tylko aspekt pozycjonowania, ale też wymóg prawny. więcej
Prawo wymaga od e-sklepu podawania konsumentowi głównych cech towaru, zanim ten zdecyduje się na zakup. Czym są owe główne cechy? Czy sklep ma do nich łatwy dostęp i jaką rolę w przygotowaniu elektronicznych etykiet odgrywają lub mogą odgrywać producenci? więcej
Otwarte seminaria internetowe, wykłady i prezentacje umożliwią bliższe zapoznanie się z nowymi trendami konsumenckimi, a także wymianę poglądów związanych z rozwijającą się branżą telefonii mobilnej. więcej
4 i 5 listopada w Poznaniu odbędzie się konferencja eBIZNES „Internet przyszłością handlu”. Głównym celem organizatorów konferencji jest wspieranie rozwoju e-gospodarki w Polsce poprzez zaprezentowanie praktyk stosowanych przez liderów e-biznesu. więcej