Otwarte seminaria internetowe, wykłady i prezentacje umożliwią bliższe zapoznanie się z nowymi trendami konsumenckimi, a także wymianę poglądów związanych z rozwijającą się branżą telefonii mobilnej.
reklama
Już po raz drugi poznański Instytut Logistyki i Magazynowania - GS1 Polska organizuje w naszym kraju MobileCom Day, biorąc jednocześnie udział w globalnym przedsięwzięciu zainicjowanym przez organizację GS1.
Dynamiczny rozwój internetu i technologii mobilnych ułatwił dostęp do informacji o produktach. Konsumenci poszukują jednak informacji aktualnych i rzetelnych. Odpowiedzią na takie potrzeby mają być aplikacje mobilne, które umożliwiają zeskanowanie kodu kreskowego GS1 i sprawdzenie m.in. najniższej ceny, opinii innych użytkowników, zawartości składników odżywczych, alergenów, a także odnalezienie najbliższego sklepu, w którym dany produkt jest oferowany.
Instytut Logistyki i Magazynowania, pełniąc rolę organizacji krajowej GS1 Polska, wdrażającej do praktyki gospodarczej kody kreskowe, wspólnie z innymi organizacjami z Europy rozwija standardy opisu produktu dla rozwiązań e-commerce i aplikacji mobilnych oraz pracuje nad mechanizmem wymiany danych pomiędzy krajami Unii Europejskiej.
Sektor e-handlu i rozwiązań mobilnych ma potencjał, a Polska jest już piątym co do wielkości rynkiem sprzedaży elektronicznej w UE. GS1 Polska tworzy nowe obszary zastosowania standardów, z których w Polsce korzysta ponad 18 tysięcy przedsiębiorstw, a na świecie wykonywanych jest codziennie 5 miliardów transakcji przy pomocy standardów GS1.
MobileCom Day to platforma wymiany myśli i doświadczeń dla wszystkich przedstawicieli rynku – producentów, dystrybutorów, dostawców aplikacji i rozwiązań, zainteresowanych budową referencyjnych źródeł informacji o produktach.
Program i rejestracja na MobileCom Day (29 czerwca) dostępne są pod adresem: www.gs1pl.org/mobilecomday2011
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|