Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ekwiwalent reklamowy

  • Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego

    Miniony rok na korcie należał do Igi Świątek. Od kwietnia ub.r. jest najlepszą tenisistką na świecie i króluje w rankingu WTA nieprzerwanie od 41 tygodni. Zdobyła w tym roku 11085 punktów, a jej przewaga nad kolejną zawodniczką wynosi aż 6030 oczek. Liderkę rankingu WTA, kolejny rok wspiera główny partner – PZU.  więcej
    12-01-2023, 18:27, pressroom , Pieniądze
  • Jak ocenić kampanię PR?


    ThisisEngineering RAEng
    Wiele firm zastanawia się, jak ocenić kampanię PR. Nowoczesne narzędzia dostępne na rynku umożliwiają precyzyjną analizę skuteczności podjętych działań. Część z nich będzie mierzalna, natomiast pozostałe wpływają na wizerunek firmy i trudno je określić za pomocą konkretnych liczb.  więcej
    04-05-2022, 10:39, _,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)