Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

branża spożywcza

  • Lokalne majonezy wciąż nie przekonują Polaków. Od lat stawiają na znane marki


    Jumpstory.com
    Majonez Winiary jest najchętniej wybierany przez konsumentów w Polsce. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego dla portalu Onet.pl. Drugi na podium jest Kielecki, a na trzecim miejscu plasuje się Hellmann’s. Pierwszą piątkę zamykają marki Kętrzyński i Pudliszki. Natomiast w czołówce brakuje marek lokalnych, bo rodacy praktycznie w ogóle nie decydują się na taką opcję.  więcej
    07-04-2023, 13:08, pressroom , Lifestyle
  • Jak wygląda współpraca koncernu spożywczego ze startupami?


    rusticusa/pixabay
    W Polsce nie brak koncernów i znanych marek, ale także i małych firm, które poszukują miejsca na rynku. Coraz częściej owe podmioty odnajdują przestrzeń na wspólne działania, uatrakcyjniają klasyczne produkty i zapewniają konsumentowi większy wybór.  więcej
    08-10-2018, 17:08, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)