W Polsce nie brak koncernów i znanych marek, ale także i małych firm, które poszukują miejsca na rynku. Coraz częściej owe podmioty odnajdują przestrzeń na wspólne działania, uatrakcyjniają klasyczne produkty i zapewniają konsumentowi większy wybór.
reklama
Koncerny i młode startupy tworzą jeden ekosystem, w którym każdy z elementów się uzupełnia. Ważny jest przy tym konsument, który ma dzięki temu większą możliwość wyboru.
Duzi gracze analizują trendy – czy są wyraźne i mają szansę na wzrost. Większość startupów nigdy nie stanie się dużymi projektami. Część ma jednak potencjał i na nich mogą skupiać się koncerny. Nie ma jednak prostej odpowiedzi na to, czy i które z nich brać pod uwagę i w jakim stopniu koncentrować się na obszarze nowych pomysłów, zachowań i innowacyjnych produktów.
Wypowiedź: Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex dla eNewsroom
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|