Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Apifonica

  • Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.  więcej
    26-01-2023, 19:49, pressroom , Pieniądze
  • Handel konwersacyjny, czyli co napędza e-commerce w 2022 r.

    W ciągu najbliższych czterech lat wartość handlu konwersacyjnego wzrośnie o ponad 590%, do poziomu 290 miliardów dolarów. A chat i voiceboty będą odpowiadać za 50% wydatków na ten rodzaj sprzedaży online. Czy dzięki inteligentnej automatyzacji, uda się zwiększyć zyski w e-commerce?  więcej
    28-04-2022, 09:34, _, Pieniądze
  • Polsko-estoński startup zabezpieczył już 20 mln rozmów przed spamem i oszustami

    Nękanie przez telemarketerów oraz próby oszustw telefonicznych to chleb powszedni dla większości Polaków. Dzieje się tak, bo do tej pory poufność naszych numerów telefonów – ujawnianych np. w internetowych serwisach ogłoszeniowych czy też podczas zakupów online – nie była w żaden specjalny sposób chroniona. Teraz przedsiębiorstwa mogą to zmienić za sprawą usługi Incognito od startupu Apifonica, która umożliwia zastąpienie naszego numeru wirtualnym.  więcej
    24-05-2021, 10:52, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)