Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ACD

  • Rozwiązanie do centrów obsługi przychodzącej: wszechstronne narzędzie do doskonałej obsługi klienta


    State Farm (lic. CC BY 2.0)
    Czy kiedykolwiek słyszałeś o oprogramowanie call center? Jeśli nie, to jest doskonała okazja, aby dowiedzieć się wszystkiego o najuniwersalniejszym i zaawansowanym rozwiązaniu, które pozwoli Ci stworzyć własny dział obsługi klienta bez ogromnych inwestycji, wysiłku i problemów związanych z zakupem i konfiguracją sprzętu. Gotowy do pracy call center w 24 godziny? To jest prawdziwe, a my wytłumaczymy, jak to działa!  więcej
    07-11-2023, 12:23, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)