Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komisja Etyki Reklamy

  • Pusty SMS? Ta reklama to oszustwo


    © majivecka - fotolia.com
    Nieetyczna, wprowadzająca odbiorców w błąd - tak Komisja Etyki Reklamy oceniła reklamę loterii "Pusty SMS", która przekonuje, że jeden darmowy SMS wystarczy, by mieć szansę na wygraną nawet pół miliona złotych. Eksperci uznali, że to tylko początek wyłudzania kolejnych SMS-ów po 4 zł każdy. Loteriom ma się przyjrzeć UOKiK.  więcej
    08-11-2010, 17:55, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Play mniej kontrowersyjny

    Nowe, bardziej neutralne reklamy, nowe telefony multimedialne co roku na raty, a także karta kredytowa Play VISA - takie zmiany przygotował dla obecnych i przyszłych klientów czwarty operator komórkowy.  więcej
    28-05-2007, 08:11, mc, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)