Play mniej kontrowersyjny
Nowe, bardziej neutralne reklamy, nowe telefony multimedialne co roku na raty, a także karta kredytowa Play VISA - takie zmiany przygotował dla obecnych i przyszłych klientów czwarty operator komórkowy.
Wzbudzająca wiele kontrowersji kampania reklamowa Play została w poważnym stopniu stonowana. Nie będzie już nagich ciał, uciętych palców, czy dzieci w ciałach dorosłych.
Prowadzona od piątku nowa kampania ma mieć charakter bardziej informacyjny. Jak zaznaczają jednak przedstawiciele operatora, ma być także intrygująca i wzbudzać zainteresowanie. Z obecnych spotów reklamowych dowiemy się o cenach połączeń, SMS-ów czy transmisji danych.
Niektórzy przedstawiciele branży reklamowej zwracają jednak uwagę, że to właśnie dzięki kontrowersyjnym reklamom dużo się o Play mówiło i był to element odróżniający tego operatora od innych. Trzeba było być konsekwentnym w tej prowokacji, bo nic gorszego już nie mogło tej marki spotkać - powiedział portalowi Gazeta.pl jeden ze specjalistów od reklamy.
Zmian doczekała się także oferta, a raczej sposób jej sprzedawania. Dzięki współpracy z GE Money Bankiem możliwe jest wzięcie nowego telefonu na kredyt. Konieczna jest wizyta w jednym z punktów sprzedaży telefonów na abonament (PlayZone, Play Germanos lub Empik) oraz podpisanie umowy na 36 miesięcy. Raty kredytu można rozłożyć na okres od 10 do 24 miesięcy - czytamy na stronach Play.
Aby po roku otrzymać nowy telefon trzeba udać się ponownie do jednego z punktów sprzedaży i przedstawić odpowiednie dokumenty (dowód zakupu telefonu oraz umowę z Play), a także telefon. Jeśli nowy model będzie w podobnej cenie, co poprzedni, kwota miesięcznych wydatków na ratę nie ulegnie zmianie. Oprócz tego GE Money Bank uraczy klientów sieci kartą kredytową Play VISA.