Profesjonalna centrala telefoniczna – dla kogo?

24-12-2019, 07:22

Centrala telefoniczna kojarzy się głównie z dużymi firmami i instytucjami, gdzie funkcjonuje wiele numerów wewnętrznych, tymczasem może służyć również niewielkim firmom. Funkcjonalności centrali telefonicznej jest całkiem sporo przy niewielkich kosztach inwestycji w sprzęt i jego montaż. Wiele centrali telefonicznych dedykowanych do małych firm jest prosta do zainstalowania i obsługi.

Identyfikacja potrzeb

Centrala telefoniczna ma swoją określoną wydajność w zależności od zastosowanego urządzenia. Niewielkie centralki amatorskie doskonale sprawdza się w niewielkim biurze, ale jeśli zespolić chcemy wiele linii i obsługiwać wiele telefonów jednocześnie należy przeanalizować możliwości poszczególnych urządzeń. Okazać się może iż podstawowy sprzęt nam nie wystarczy. Centralki dla małych biur zazwyczaj pozwalają na obsługę kilku do dziesięciu linii. Jeśli myślimy o obsłudze większej ilości telefonów w sieci warto przemyśleć wybór urządzenia.

Głos w centralce

Warto również rozważyć profesjonalne nagranie głosu zapowiedzi telefonicznej. Czy to krótkie firmowe powitanie czy rozbudowane menu IVR - zapowiedzi telefoniczne powinny być wykonane ze starannością i brzmieć kompetentnie. Przykładowe nagrania posłuchasz na tej stronie: Zapowiedzi.tel. Dobre nagranie nie musi być drogie. A warto pamiętać, że to opłata jednorazowa.

Router z funkcją centralki

Poza specjalnymi urządzeniami obsługiwanymi przez przeglądarkę internetową mamy tez możliwość wykorzystać router sieciowy do stworzenia centrali telefonicznej. Za kilkaset złotych możemy w sieć połączyć linie analogowe jak też konta VOIP, jak też funkcję faksu, czy automatycznej sekretarki, melodii połączenia oczekującego itp. Niektóre routery dodatkowo posiadają opcję dysku sieciowego np. do druku, jak też tworzenia hotspotu dla gości itd.

Nowoczesne technologie telefoniczne

Centrala telefoniczna w firmie wpływa na wizerunek profesjonalnej firmy, stad też warto jest się postarać o jej uruchomienie. Jak wynika z powyższego nie trzeba dużej inwestycji aby stworzyć w firmie profesjonalną centralę telefoniczną z wieloma dodatkami. Nowoczesna centrala telefoniczna może obsługiwać różne linie w różnych systemach, a przy tym ułatwiać prace w firmie, jak też kontakt z klientem zewnętrznym, komunikację z otoczeniem.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag IVRtag centrala telefoniczna
To warto przeczytać















RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: