Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ponad 27% użytkowników w Polsce bierze udział w turniejach gamingowych

22-02-2016, 18:06

Według badań paysafecard i agencji Marketagent.com aż 27,4% ankietowanych1 w wieku od 16 do 69 lat zadeklarowało czynny udział w turniejach elektronicznych rozgrywek. Taką aktywność częściej podejmowali mężczyźni: 34,3% oraz osoby w wieku 16-29 lat: 37,7% badanych. Raport opublikowany przez firmę analityczną Newzoo wykazał ponadto, że Polska – z przychodami 407,947 mln dolarów - zajęła 19 pozycję w zestawieniu największych rynków gier komputerowych w 2015 roku na świecie2.

Najnowsze badania firmy Marketagent potwierdziły również, że użytkownicy paysafecard wydają coraz więcej na zakupy internetowe:

  • średnia jednorazowa transakcja online wynosi 387,14 PLN,
  • 23% ankietowanych na pojedynczy zakup w sieci przeznacza około 50 PLN,
  • 21,8% osób jednorazowo wydaje w internecie od 200 PLN do 500 PLN,
  • aż 19,8% badanych przeznacza na ten cel ponad 500

Wzrost popularności zakupów online wpływa na zwiększenie świadomości internautów3 względem dostępnych metod płatności oraz bezpieczeństwa w sieci:

  • dla 86,6% wszystkich badanych ochrona danych osobowych jest najważniejszym czynnikiem w trakcie dokonywania internetowych płatności,
  • 68% osób zwraca uwagę na brak dodatkowych kosztów manipulacyjnych,
  • dla 53% ankietowanych najważniejsza jest wygoda podczas przeprowadzania płatności online,
  • 52,2% wybierając metodę zapłaty decyduje się na tę najszybszą.

Paysafecard rozważa wdrożenie nowoczesnych metod płatności takich, jak klucze biometryczne - obrączki, odcisk palca, tęczówka oka czy identyfikacja twarzy, które będą miały ogromne znaczenie na rynku transakcji online. Zdaniem firmy w najbliższym czasie nastąpi dynamiczny rozwój trendów, które całkowicie zmienią metody autoryzacji płatności bezgotówkowych oraz wpłyną na ich szybkość, wygodę i bezpieczeństwo. W 2016 roku spodziewany jest także dalszy wzrost popularności metody pre-paid wśród kobiet, rozwój płatności mobilnych oraz zwiększenie liczby spontanicznych, nieplanowanych zakupów.

 


1Badania agencji Marketagent.com i paysafecard zostały przeprowadzone w dniach 9-19 listopada 2015 w formie elektronicznej ankiety. Udział w nich wzięło łącznie 500 użytkowników paysafecard z Polski w wieku 16-69 lat.

2Źródło: http://www.newzoo.com/free/rankings/top-100-countries-by-game-revenues/

3Badania agencji Marketagent.com i paysafecard, przeprowadzone w dniach 9-19 listopada 2015 w formie elektronicznej ankiety. Udział w nich wzięło łącznie 3 505 użytkowników paysafecard w wieku 16-69 lat. Badania obejmowały łącznie 7 państw takich, jak: Polska, Niemcy, Hiszpania, Austria, Szwajcaria, Włochy i Francja. Najwięcej badanych – aż 22% - znajdowało się w przedziale wiekowym 40-49 lat. Najmniej, bo tylko 5,7% ankietowanych, było w wieku 16-19 lat.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Freepik