Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Długopisy reklamowe - wsparcie reklamy

25-07-2014, 11:12

Reklama XXI wieku to nie tylko telewizja, gazeta, radio czy wszechobecny Internet. To także małe niuanse, które mają okazję dotrzeć do kontrahentów i potencjalnych klientów. Firmy zmotywowane rozwojem i ciągłym poszukiwaniem nowych klientów zamawiają coraz to różniejsze gadżety reklamowe, aby nakłonić do współpracy i wypełnić pewnego rodzaju lukę marketingową.

Tanie sposoby reklamy

Jak dotrzeć do potencjalnego klienta i nie wydać przy tym ogromnej ilości pieniędzy? To sens i zagadka reklamy. Nie zapominajmy, że reklamy w sieci lub telewizji to ogromne nakłady pieniężne. Źle przygotowana kampania reklamowa zamiast pomóc firmie - wpędzi ją do biznesowego grobu, stając się ostatnim gwoździem do trumny. Dlatego wiele firm stawia na tanie sposoby pozyskiwania klientów. Zwłaszcza, gdy mówimy o klientach, z którymi mamy wzrokowy kontakt.

Do tanich sposobów reklamy zaliczyć możemy:

  • koszulki z logo firmy,
  • czapki firmowe,
  • długopisy reklamowe,
  • wizytówki i ulotki.

Wszystkie przytoczone gadżety są dla wielu firm tylko dopełnieniem. Ważnym dopełnieniem, o którym zapomnieć nie wolno. Dlaczego? Na przykładzie długopisów reklamowych pokażemy, jak gadżety reklamowe dopełniają marketingową wizję sukcesu i jak w niektórych przykładach firm lokalnych budują reklamowy fundament.

Długopisy reklamowe dla klientów i kontrahentów

Wyobraźmy sobie, że znajdujemy się w biurze firmowym. Potencjalny klient, który znajduje się w naszym biurze, musi podpisać pewien dokument. Robi to oczywiście długopisem. Tu nadarza się marketingowa okazja, aby wręczyć klientowi długopis na własność. Długopis, na którym znajdzie się logo firmy i motto. Czasami na długopisach firmowych pojawia się także adres firmowy lub kontakt.

Jak odbiera taki podarunek klient? Oczywiście pozytywnie - w końcu dostał przydatne urządzenie zupełnie za darmo. Wydaje się, że firma straciła długopis, ale zyskała uznanie klienta, który właśnie przez takie małe niuanse buduje zaufanie względem firmy.

Innym ważnym aspektem długopisu reklamowego jest zastąpienie wizytówki. Na długopisach często znajduje się adres i kontakt do firmy. Nie musimy wręczać wizytówki dla kontrahenta lub potencjalnego klienta - długopis będzie nie tylko poręczniejszy, ale także znacznie przydatniejszy niż wizytówka.

Sprawdź ofertę Penmarket.pl – długopisy reklamowe z nadrukiem, bogata oferta.

Długopisy reklamowe w liczbach

Pakiet 100 długopisów z dowolnym nadrukiem to koszt od 40 złotych do 140 złotych. Ceny mogą być niższe lub wyższe ze względu na rodzaj nadruku, ilość informacji lub bazę, czyli typ długopisu. Często większe firmy zamawiają długopisy reklamowe w setkach tysięcy sztuk, otrzymując pokaźne rabaty.

Gdzie rozdaje się tego typu gadżety reklamowe? Okazji jest wiele - biuro, spotkania z klientami, festyny firmowe, szkolenia, konferencje lub różnego rodzaju targi i międzynarodowe konwenty. Tam, gdzie firma może się reklamować - tam przedsiębiorcy powinni wykorzystywać każdą okazję, aby przypominać o swojej firmie. Właśnie za pomocą subtelnych gadżetów reklamowych, zwłaszcza długopisów, które łączą funkcjonalność i przydatność, jednocześnie zawierając stylową nutę marketingu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *