Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • Brak
    m
    Użytkownik DI Brak (196)

    Y no jak to imię,nazwisko,adres wraz z dokładnym numerem posesji i domu nie zalicza się do "danych osobowych" ?

    Zresztą do UKE wystarczyłbym chociażby w takim osiedlu domków jednorodzinnych, jaki MAKSYMALNY dostęp jest wstanie zapewnić dany operator w konkretnym domostwie, po co do tego podawać jaki aktualnie posiada i jeszcze dodatkowo (na co to UKE, co to ma do białych plan? , co personalnie na mapach prezentuje "tutaj państwo kowalscy i nowakowie nie mają dostępu do 2 mb/s ale państwo Szmajdzińscy i Kaliszowie mieszkające 2 domy dalej mają 3 mb/s ????) wszystkie dane osobowe?.

    Zobaczymy jak sprawa się rozwinie...

    24-05-2010, 22:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dodo

    "Tylko dzięki dokładnej i szczegółowej analizie lokalnych rynków usług będzie można podjąć decyzję o zasadności dofinansowania inwestycji na takich obszarach."

    O! Czyżby decyzje były podejmowane dla każdego mieszkania oddzielnie? I dlaczego ich interesuje działające podłączenie a nie potencjalna możliwość jego utworzenia? Wszak to decyduje o infrastrukturze a nie to czy kogoś stać na szerokopasmowy (i jak szybki) internet.

    24-05-2010, 22:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Paweł

    nikt nie pyta jaki jest możliwy transfer do dostarczenia przez ISP tylko jaki jest dostarczany - PIC NA WODĘ FOTOMONTAŻ - jak dla mnie jest to zebranie danych dla dużych telekomów w celu uderzenia w najbardziej opłacalne obszary skoro Kowalski wybiera 1 mega za 30 zeta bo tyle mu wystarcza a Nowak 4 mega za 90 zł i to od danego ISP dokładnie wiadomo gdzie połozyc kabelek i zaoferować więcej - NIE WIEŻE że jest to robione dla dobra Nowaka i Kowalskiego tylko dla dobra rynku zbytu dużego telekomu a co za tym idzie wykoszenie mniejszych z którymi i tak nikt się nie liczy.
    Dane dotyczące świadczenia usług na terenie Gmin i miejscowości były dodatkowo zebrane przy sprawozdaniu rocznym składanym bodajże do 31-03-2010 to powinno wystarczyć a nie ściema ze zbieraniem dokładnych adresów, ciekawe co zrobią gdy okaże sie ze w dużym bloku powiedzmy 200 mieszkań działa 7 ISP jak dla nich będzie to duplikacja dla mnie bezsens.

    25-05-2010, 09:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xXx

    w tym sprawozdaniach nie podaje sie personaliow klienta, a jedynie adresy swiadczenia uslug

    nie zmienia to faktu, ze porownujac to z danymi zameldowania (jakie sa dostepne urzadom tego kraju) mozna bardzo szybko i skutecznie zrobic prawie ze idealna liste klientow operatorow dzialajacych na terenach wiejskich (aka: terenach z mala liczba operatorow)

    dodatkowo wg przepisow, dane osobowe to takie dane, ktore pozwalaja JEDNOZNACZNIE zidentyfikowac dana osobe, a w przypadku terenow wiejskich w 99% przypadkow wystarczy sam adres, ktory wlasnie jest przekazywany UKE

    pomijam tez fakt, ze to co teraz przekazujemy jest wogole bez sensu, jesli wezmie sie pod uwage "projekty szerokopasmowego internetu" prowadzone przez urzedy marszalkowskie
    w ramach tych projektow robione byly przecież inwentaryzacje infrastruktury, wnioskuje wec z tego ze firemka ktora miala to wykonac skasowala sianka a wynikow jakis sensownych nie przedstawila ...

    25-05-2010, 09:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~asd

    Ciekawe kto dał w łapę za te informacje i za ile je zbierają.

    25-05-2010, 09:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~impassive
    [w odpowiedzi dla: ~dodo]

    > I dlaczego ich interesuje działające podłączenie a nie potencjalna możliwość jego utworzenia?

    "Potencjalna możliwość". BUAHAHAHAHAHAHAHA!!!

    25-05-2010, 09:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~impassive
    [w odpowiedzi dla: ~Paweł]

    Zgadzam się. Mam w tej chwili 2 Mbps i to mi wystarcza, choć w perspektywie będę potrzbował więcej. Ale UKE i GIODO - który głównie zajmuje się pierdołami - do tego nie są mi potrzebne.

    25-05-2010, 09:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~przechodniem
    [w odpowiedzi dla: ~Paweł]

    W zasadzie zgadzam się z przedpiścą. Za takie badania rynku płaci się straszne pieniądze i dane te mają ogromną wartość dla uczestników rynku. Jednakże NIE BASZTUJĘ i NIE MASZTUJĘ ;)

    26-05-2010, 06:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~BroKenik

    Mając takie dane jakikolwiek operator większy z potencjałem może spokojnie zmonopolizować rynek na tyle skutecznie, że żaden z mniejszych graczy nie będzie miał racji bytu.

    26-05-2010, 20:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wifek

    A może UKE chce przekazać te dane spółce Aero 2 Sp z o.o. króra podpisała z nimi umowe o pasmo 2570-2620 na obszarze całego kraju!!?? Da to mozliwość szybkiego przejęcia klientów...!!!

    27-05-2010, 10:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jackii

    Jakoś w wypowiedzi p. Dziubaka nie znalazłem informacji po co UKE numer mieszkania?
    Jak rozumiem "biała plama" będzie teraz wyznaczana z dokładnością do numeru mieszkania?
    No tak, teraz będzie wiadomo w końcu, że p. Kołek z ul. Alternatywy 4/13 ma 5 operatorów, za to u p. Kotka z ul. Alternatywy 4/9 jest "biała plama"...
    Ciekawe z kim konsultowano od 1 kwietnia te pytanie?
    Jakoś nie znam żadnego ISP, który był o cokolwiek w związku z tym pytany. Na stronie www.uke.gov.pl, na którą zaglądałem ostatnio kilka razy w tygodniu też brak było jakiejkolwiek informacji na ten temat!

    29-05-2010, 00:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~hanburg

    Chyba operatorów ISP to nie dotyczy?, Chyba że ktoś korzysta na podst umowy z TPSA z usługi Bitstream access?, A tak wogule to trzeba wyjasnić, że Bitstream Access (w skrócie BSA) - termin określający usługę sprzedaży szerokopasmowej transmisji danych (np. dostępu do Internetu), najczęściej za pomocą linii telefonicznej (w technologii xDSL). Usługa świadczona jest przez operatora korzystającego (alternatywnego) na rzecz jego klientów, przy wykorzystaniu infrastruktury sieciowej innego operatora (zazwyczaj dominującego na rynku). W rzeczywistości klient końcowy korzysta więc wyłącznie z infrastruktury właściwego operatora sieci, podczas gdy umowę dostawy usługi zawiera z innym. Ten z kolei, na mocy stosownej umowy ramowej, dzierżawi infrastrukturę właściwego operatora sieci. - Wg mnie wystarczy podziekować TP za współpracę - i nie dzielić łącza za bazie DSL-a

    04-09-2010, 08:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy