Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • Kamyk
    m
    Użytkownik DI Kamyk (1884)

    Gdyby nie piraci RS by już dawno padł.

    29-03-2010, 23:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Rasoir

    Prawda jest taka, że RS już i tak wiele stracił po zmianach jakie zaszły bodajże w ubiegłe wakacje, kiedy to zmienił się program partnerski. Wtedy bardzo wielu użytkowników przerzuciło się na hotfile.com i obecnie popularność RS spada. Więc próbują się teraz "zlegalizować" :)

    29-03-2010, 23:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~test

    test

    29-03-2010, 23:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kierchu

    sztab antypiracki:
    żałosna twa wypowiedź i uniesiona patosem wywołanym nieuniknioną klęską... tych możnowładców-mafiozów ze ZPAV, ZAIKS i tym podobnych, pasożytniczych atawizmów socjalistycznych. Po pierwsze to nie jest tak prosto jak mówisz, nikomu nie będzie się chciało bawić w jakieś bajery, żeby móc podglądać ZAMKNIĘTE fora dyskusyjne!

    A poza tym - niech sobie zamykają w cholerę Rapidjail i Hotfile - dwa najgorsze serwisy, które mają mnóstwo ograniczeń czasowych i transferowych dla darmowych użytkowników.

    Polecam hotshare.net albo cokolwiek jak najdalszego od USA.

    A wiesz co to jest http : //lix.in ? (Link protection). Ludzie zaczną na forach umieszczać ukryte odnośniki do plików, pod postacią lix.in... coś tam. Na zewnątrz nie widać totalnie nazwy dla właściwego pliku, a jest on ukryty po przekierowaniu w lix.in.
    I co cwaniaku? Z kopiowaniem i młodymi geniuszami komputerowymi się nie wygra. Technologia już zawsze będzie teraz wyprzedzać DURNE prawo.

    Aha i nie wstawiaj tu odnośników do stron nielegalnych, mafijnych korporacji, takich jak ZPAV.

    O wiele ciekawszy odnośnik:
    www.emuleproject.net
    he he. To jeden z pięknych sposobów na zdobycie wszystkiego za darmo. I precz mi z tą demagogią, że dzielenie się między sobą plikami jest gorsze od morderstwa!

    29-03-2010, 23:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • matips
    m
    Użytkownik DI matips (155)
    [w odpowiedzi dla: ~Kierchu]

    Ekonomia jest nieubłagana.

    Piraci oferują: muzykę/film/grę bez większych problemów.

    "Oryginały" oferują: muzykę/film/grę + dodatki + opakowanie + konieczność zapłacenia + satysfakcja z bycia "legalnym" + satysfakcja z zapłaty wydawcy + DRM + inne zabezpieczenia antypirackie (np. gier) + konieczność pójścia do sklepu (lub czas potrzebny na dostarczenie przesyłki).

    Wniosek: kupując legalnie dostajesz satysfakcję z zakupu, opakowanie a tracisz pieniądze, czas i użerasz się z DRM. Obecny model dystrybucji jest przestarzały, nie działa. Ludzie sami potrafią się zająć dystrybucją po zerowych kosztach. I to robią i będą robić. Dopóki płacą nie będą dostawali czegoś więcej niż nie płacąc. Wspomaganie twórców jest wartością, ale ja pokazuje życie nie na tyle wielką by zniwelować pozostałe wady.

    Rynek można na siłę zmieniać przepisami, nalotami policji, ACTA itd. Ale ile można? Gdzieś na pewno jest granica - tam gdzie prywatność użytkowników zostanie naruszona by chronić wąską grupę wydawców. A ku temu to zmierzają wytwórnie. Będzie koniec, będzie partia piratów, demonstracje, sprzeciw.

    Ps. Sam wydaję na tzw. "oryginały" ok. 200 zł/miesiąc. By twórcy dalej tworzyli a ja nie miał problemów moralnych i technicznych. Wybieram to do czego mam pewność, że będzie działać, bez rejestracji, szpiegowania, DRM, cd-keyów. Czyli głównie konsole, kino. Resztę pobieram.

    29-03-2010, 23:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • matips
    m
    Użytkownik DI matips (155)

    Mój komentarz był odpowiedzią na sztab-antypiracki, nie na wypowiedź Kierchu.

    29-03-2010, 23:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Rasoir

    Kierchu - cukierek za wygłaszanie na głos swoich niekoniecznie "poprawnych politycznie" poglądów. Popieram!

    29-03-2010, 23:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Kierchu

    matips:
    właśnie coś mi nie grało ;-). I chociaż mniej buntownicze podejście do tych kwestii ode mnie to popieram Twój bilans plusów i minusów. Można to podsumować krótko - żądza pieniądza. Kiedyś tworzono gry/muzykę PRZEDE WSZYSTKIM dla pasji, a dopiero w drugiej kolejności dla pieniędzy, a w XXI wieku - odwrotnie. Stąd mamy upadek jakości, zaś wzrost ilości śmieci, która ma przynosić jak największe zyski. I szuka się wszelkich sposobów, aby utrzymać ten chory system.

    Rasoir:
    dzięki za poparcie. Fakt, że używam może dość potocznych i kolokwialnych sformułowań. Ma to na celu ukazanie mojej irytacji wzrastającej, gdy już niemal codziennie nie widzę innych artykułów jak naloty (już nie takie jak w czasie wojny), blokady (już nie lepperowskie niestety), cenzurę, inwigilację (gorszą niż w PRL) i nowe idiotyczne pomysły bandytów rządzących pod płaszczykiem prawa.

    30-03-2010, 00:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~bat

    ja już widzą jak oni przychylnie chcą mieć te legalne pliki... przecież tam większość to piraty, bo jak by ktoś coś legalnie upał to są inne serwery do tego, także to, że tylko dlatego ludzie u nich premium kupują..

    30-03-2010, 01:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sztab antypiracki
    [w odpowiedzi dla: ~Kierchu]

    Do KIERCHU cytuje "A wiesz co to jest http : //lix.in ? (Link protection). Ludzie zaczną na forach umieszczać ukryte odnośniki do plików, pod postacią lix.in... coś tam. Na zewnątrz nie widać totalnie nazwy dla właściwego pliku, a jest on ukryty po przekierowaniu w lix.in.
    I co cwaniaku? Z kopiowaniem i młodymi geniuszami komputerowymi się nie wygra. Technologia już zawsze będzie teraz wyprzedzać DURNE prawo."

    jestes w bledzie ;) to co widzialem potrafi rozkodowac praktycznie wszystko gdyz posiada modularna budowe i mozna podobnie jak plug-in w JDownloader'ze wczytac mu rozpiske w jaki sposob kodowane sa dane, zaaden problem juz nawet to jest wbudowane w wersje ktora widzialem, dziala ona na dedykowanym skalowanym systemie ktory podobnie jak filestube.com chodzi po necie i sobie zbiera dane, a co z nimi zrobia to juz bedziecie za jakis czas wiedziec ;)

    Pozdrawiam

    30-03-2010, 08:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sztab antypiracki
    [w odpowiedzi dla: ~Kierchu]

    Do KIERCHU cytuje "A poza tym - niech sobie zamykają w cholerę Rapidjail i Hotfile - dwa najgorsze serwisy, które mają mnóstwo ograniczeń czasowych i transferowych dla darmowych użytkowników."

    i tutaj rowniez jestes w bledzie, dzieki plug'inom mozna podpiac praktycznie kazdy serwis hostingowy, obecnie juz jest monitorowanych kilkadziesiat najbardziej popularnych a z tego co dowiedzialem sie beda dodane rowniez i te "egzotyczne", wszystko za sprawa dobrze napisanego silnika i modularnej budowie

    30-03-2010, 08:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~krowasc

    Rapid robi zagrywkę taktyczną. Już od dawna zdejmują z serwerów materiały po zgłoszeniu od właściciela praw autorskich. Może też szukają nowych sposobów na zarobienie na sprzedaży muzyki i filmów.
    http://tainment.rapidshare.com/ testują handel w wersji beta.
    Jeśli usuną wszystkie piraty, to nie zostanie im nic i ludzie przestaną płacić za konta premium.

    30-03-2010, 08:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~bad_gateway
    [w odpowiedzi dla: ~sztab antypiracki]

    Tak, tak, Ci "oni" zamkną każdego użytkownika sieci pobierającego filmy, nałożą kary, czy co tam jeszcze, wypełnią więzienia zwykłymi ludźmi pragnącymi korzystać z dóbr kultury nie płacącymi haraczu za pudełka a wasz przedszkolny "SZTAB ANTYPIRACKI" będzie wisienką na torcie. Powiem tylko, że jesteście zwykłymi kolaborantami, a ZPAV, ZAIKS i inni naciągacze, to nikt inny jak okupanci. Wy znajdziecie sobie lepsza bron, a my lepsze okopy. W końcu wasze doniosłe marzenia upadną jak każdy inny reżim i wyjdziemy z okopów bez uszczerbku. Agresja budzi agresje. Nas jest wiecej.

    30-03-2010, 09:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kookiee

    "Agresja budzi agresje. Nas jest wiecej"

    Będzie się działo...

    30-03-2010, 10:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MaxDamage

    Pobieranie filmów i muzyki na własny użytek bez udostępniania tego innym jest w Polsce LEGALNE!!! Czy to dotarło do wszystkich siejacych propagandę antypiracka?! Wiem że o tym wiecie :P

    30-03-2010, 11:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy