Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~maly

    Ile wynosi ewentualna kara za zerwanie umowy?
    Ja przegapilem ten okres 7 dni od daty platnosci ostatniego rachunku!! Czym juz nie mam szansy zerwania umowy?

    24-06-2009, 19:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~DMK

    a ja mam takie pytanie dot. elektronicznego rozliczenia, okres rozliczeniowy mialem 24-25.05.09 rachunek platny do 09.06.09 na e-boku informacja o zmianie regulaminu z 01.06.09 czy to jest ten okres ostatniej platnosci czy ten ktory teraz mam do 10.07.09 bo nie wiedzialem gdzie szukac inf o zmianie regulaminu myslalem ze przyjdzie na poczte normalnie po czerwcowym okresie rozliczeniowym

    01-07-2009, 10:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MAraaaaa

    NO ale wtedy jest niby nowyregulamin Iplusa ale ja nie dostałam żadnego powiadomienia/. Wiecie cos o tym.

    31-07-2009, 17:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MArcin1yhy

    JA mam pytanie tydzien temu podpisalem umowe w plusie mam telefon na abonament za teelfon zaplacilem ponad 300 zl. w abonamencie za 25 zl. na miesiac czy moge zerwac umowe bez zadnych konsekfencji czy telefon zostanie dla mnie ?

    prosze o szybka odpoiwedz! dziekuje z gory.

    06-11-2009, 18:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~salimka

    witam mam internet w iplusie i kupiony w pazdzierniku 2008r. w czasie trwania jakiejś tam promocji,w umowie jest zaznaczone,że jest ona na czas nieoznaczony wiec chciałam ją wypowiedzieć i tu pojawil się problem-pan w punkcie plusa twierdzi że mimo iż na umowie jest zaznaczony nieokreślony czas trwania umowy to obowiązuje ona dwa lata i nie mogę jej zerwac bez oplacenia kary.czy to możliwe?czy to co jest napisane w umowie jast nieważne?czy człowiek ma opierać się na treści umowy która jest dokumentem czy wierzć w to co mówi pracownik plusa?pomużcie mi to zrozumieć bo chyba się uwsteczniam-dla mnie umowa to świętość,a to że ktoś się pomylił przy jej sporządzaniu to jego problem,a nie mój więc czemu ja mam ponosić tego finansowe konsekwencje?

    06-01-2010, 09:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Bielsko B

    Mój modem z tego niepoważnego iplusa jest w naprawie ponad 4 miesiące. Zaniedługo się kończy umowa i nie wiem co teraz zrobić. A wiecie co jest najciekawsze? Sama "pani" w punkcie sprzedaży powiedziała mi, że ją to nie interesuje kto to naprawia. Prawdopodobnie złoże sprawę do prokuratury z tytułu nie wywiązywania się z obowiązków operatora. Nie bierzcie NIGDY PLUSA.

    13-01-2010, 10:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ania

    Witam a co z tymi którzy nie dostali żadnego powiadomienia o zmianie regulaminu?ja dowiedziałam sie dopiero dzisiaj jak poczytałam na ten temat i plusa mam od pazdziernika 2008 roku i place 75 złotych a zasieg mam fatalny

    05-04-2010, 15:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~neoo
    [w odpowiedzi dla: ~ania]

    IPlus nadal nie wywiązuje się ze zobowiązan narzuconych przez Sad, do dziś 08-04-10r. nie otrzymałem jakichkolwiek informacji z Plusa o zmianie regulaminu!!.
    SKANDAL!!
    taki szais za 60 zł m-c!! Maja przesył jak Nokia 3310..

    09-04-2010, 15:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~231445

    Plus nadal utrudnia zerwanie umowy, tłumacząc się iz poprzedni zapis o karze 1000zł minus liczba m-cy do końca umowy jest nadal obowiązujący, bo przeciez podpisany przez obie strony..
    Każa mi zapłacić 120 zł kary i ni9c sobie nie robiaz inf. ze przecież zmiana regulaminu anuluje tą umowę.

    zlodziekje,......

    21-04-2010, 16:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wkur...

    Plus sam sobie przedłuża umowy a do tego ludzie w ich salonach firmowych nie informują o konieczności złożenia wniosku o rozwiązanie umowy w przypadku końca terminu na jaki była zawarta. Takie postępowanie nadaje się chyba do sądu, bo naraża klienta na dodatkowe koszty i wprowadza świadomie w błąd.

    31-01-2011, 16:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)